حجت‌الاسلام سلیمانی فرد مدیرکل اوقاف استان گلستان در مراسم دعای ندبه:بصیرت را باید از حاج قاسم سلیمانی علمدار و سیدالشهدای جبهه مقاومت یاد گرفت

کدخبر:۵۷۵۸۶

البرزگلستان/حجه الاسلام و المسلمین سلیمانی فرد مدیرکل اوقاف استان گلستان در سخنرانی مراسم دعای پرفیض ندبه در ایّام دهه بصیرت که در محل مسجد جامع کردکوی برگزار گردید، اظهار داشت؛
امام زمان(عج) به نایب چهارمشان می فرمایند؛ در حوادثی که در دین بوجود می آید به نواب عام من مراجعه کنید، به علمای ربانی امت و امامیه، اینها کسانی هستند که من حجت خدا بر آنها و آنها حجت خدا بر شما هستند.
سلیمانی فرد ادامه داد؛ باید مراقبت کرد و در دوران غیبت، دوران فتنه، دوران ابتلا، دوران آزمایش و حیرت اگر دستمان در دست علمای ربّانی و در طریق حقیقی نباشد خدای ناکرده سر از ضلالت و گمراهی در می آوریم.
وی افزود؛ ایّام، ایّام بصیرت است، ایّام سالگرد شهادت سردار دلها، سردار رشید جهان آزادگان عالم حاج قاسم سلیمانی علی الله مقام الشریف است، اینها اهل بصیرت بودند، شهداء از اینگونه بودند.
وی به بیان خاطره ای از مادر یک شهید کردکویی به نقل از شخص بزرگواری مقیم همین شهر گفت؛ وقتی شهید قنبرعلی فراتی به شهادت رسید، مادرش از خانه بیرون نیامد، یکی به حضورشان رفت و گفت؛ مادر جان مردم منتظر شما هستند چرا تشریف نمی آورید، این مادر شهید پاسخ داد؛ من اگر تو خیابان زیر تابوت فرزند شهیدم بیام، شانه های من مادر شهید بلرزد، اشک بریزم، ناله کنم، ممکنه بقیه مادرهایی که در تشییع جنازه شهیدم آمدن دلشان بلرزد و عزیزان جوانشان را برای جبهه حق و طریق ولایت نفرستند. بصیرت همین است بصیرت را باید از این مادران و خانواده های شهدا و از ایثارگران که مردانه و جانانه در طریق ایستاده اند یاد گرفت. بصیرت را باید از حاج قاسم سلیمانی علمدار و سیدالشهدای جبهه مقاومت یاد گرفت، او بود که لبیک یا مهدی را در عمل و میدان نشان داد، او بود که مسلمین چه شیعه و سنّی و حتّی مردم ادیان آسمانی را از چنگال خونخوار بیرحم تکفیری که عوامل صهیونیسم، آمریکا و سعودی پلید هستند نجات داد. چهل و چند کشور آمدن جلسه گذاشتند و گفتند که کار تمام است، امّا حاج قاسم بنا بر امر امامش امام خامنه ای نایب امام زمان(عج) با بصیرت وارد میدان شد و ایستاد، و کار را به جایی رساند که جبهه عبری، عربی و صهیونیسم که مدعی بودند، شکست خوردند و جبهه مقاومت به حول و قوه خداوند فائق آمد و توانست این منطقه را از لوس پلید تکفیری ها نجات دهد، اینها بصیرت است.
در این مراسم حجه الاسلام شیخی امام جمعه، مولایی فر فرماندار، مهقانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و کریمی رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان کردکوی و جمعی از علما، مردم و جوانان فهیم و ولایی منطقه نیز حضور داشتند.

/انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۱۱ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰۰ ق.ظ

دیدگاه