- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

حجت الاسلام جهانشاهی از سپاه نینوای گلستان عنوان کرد:حماسه ۹دی ماه روز تحکیم ارکان مهم انقلاب اسلامی/آمریکای جنایتکار با ترور سردار سلیمانی به اضمحلال و شکست رسید

کدخبر:۵۷۵۰۸

البرز گلستان:،مراسم بزرگداشت سالروز حماسه ۹ دی با حضور مسئولین ادارات و جمعیت کثیری از مردم ولایت مدار و شهید پرور در مصلای بزرگ این شهرستان برگزار شد.
در این مراسم بعد از خیرمقدم گویی حجت الاسلام محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردکوی ، حجت الاسلام جهانشاهی مسئول امور روحانیون سپاه نینوای گلستان،حماسه ۹ دی را یکی از مهم‌ترین رویدادهای بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران دانست وپایبندی به ارزشهای اسلامی ، پیروی از ولایت فقیه و درک و شناخت عمیق واقعه عاشورا توسط مردم را از علل وقوع این روز تاریخی برشمرد و خاطرنشان کرد:حماسه نهم دی ماه روز تحکیم ارکان مهم انقلاب اسلامی و مشارکت همه جانبه مردم در صحنه و روز یاس و نا امیدی دشمنان بود.
وی همچنین به سابقه تاریخی ملت ایران درخلق حماسه‌های ماندگار اشاره کرد واظهار داشت: هرگاه مردم در صحنه حضور یافته‌اند، فتنه‌ها را خاموش، نظام و انقلاب را بیمه و دشمنان را مأیوس و ناامید کرده‌اند.
مسئول امور روحانیون سپاه نینوای گلستان در ادامه ضمن گرامیداشت سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، اعلام کرد: آمریکای جنایتکار با ترور سردار سلیمانی نشان داد در برابر عظمت، اقتدار و نفوذ منطقه‌ای ایران اسلامی به اضمحلال و شکست رسیده است و از روی عجز، ناجوانمردانه دست به این جنایت زده است.
حجت الاسلام جهانشایی در خاتمه تأکید کرد : در حال حاضر وظیفه ملت ایران اسلامی حفظ انسجام، همدلی، همفکری، وحدت، تبعیت از ولی فقیه است و بایستی با یک صدای واحد بر علیه دشمنان انقلاب اسلامی شعار آزاده خواهی سر داده و گوش به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی باشیم.
قرائت قطعنامه ۹ دی ، مداحی حجت الاسلام رستگار و برپایی ۶ غرفه نمایشگاهی در حاشیه این مراسم از دیگر برنامه های این مراسم با شکوه بود که مورد استقبال اقشار مختلف مردم نیز قرار گرفت.

انتهای خبر

0 [1]
0 [1]