حجت الاسلام جهانشاهی از سپاه نینوای گلستان عنوان کرد:حماسه ۹دی ماه روز تحکیم ارکان مهم انقلاب اسلامی/آمریکای جنایتکار با ترور سردار سلیمانی به اضمحلال و شکست رسید

کدخبر:۵۷۵۰۸

البرز گلستان:،مراسم بزرگداشت سالروز حماسه ۹ دی با حضور مسئولین ادارات و جمعیت کثیری از مردم ولایت مدار و شهید پرور در مصلای بزرگ این شهرستان برگزار شد.
در این مراسم بعد از خیرمقدم گویی حجت الاسلام محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردکوی ، حجت الاسلام جهانشاهی مسئول امور روحانیون سپاه نینوای گلستان،حماسه ۹ دی را یکی از مهم‌ترین رویدادهای بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران دانست وپایبندی به ارزشهای اسلامی ، پیروی از ولایت فقیه و درک و شناخت عمیق واقعه عاشورا توسط مردم را از علل وقوع این روز تاریخی برشمرد و خاطرنشان کرد:حماسه نهم دی ماه روز تحکیم ارکان مهم انقلاب اسلامی و مشارکت همه جانبه مردم در صحنه و روز یاس و نا امیدی دشمنان بود.
وی همچنین به سابقه تاریخی ملت ایران درخلق حماسه‌های ماندگار اشاره کرد واظهار داشت: هرگاه مردم در صحنه حضور یافته‌اند، فتنه‌ها را خاموش، نظام و انقلاب را بیمه و دشمنان را مأیوس و ناامید کرده‌اند.
مسئول امور روحانیون سپاه نینوای گلستان در ادامه ضمن گرامیداشت سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، اعلام کرد: آمریکای جنایتکار با ترور سردار سلیمانی نشان داد در برابر عظمت، اقتدار و نفوذ منطقه‌ای ایران اسلامی به اضمحلال و شکست رسیده است و از روی عجز، ناجوانمردانه دست به این جنایت زده است.
حجت الاسلام جهانشایی در خاتمه تأکید کرد : در حال حاضر وظیفه ملت ایران اسلامی حفظ انسجام، همدلی، همفکری، وحدت، تبعیت از ولی فقیه است و بایستی با یک صدای واحد بر علیه دشمنان انقلاب اسلامی شعار آزاده خواهی سر داده و گوش به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی باشیم.
قرائت قطعنامه ۹ دی ، مداحی حجت الاسلام رستگار و برپایی ۶ غرفه نمایشگاهی در حاشیه این مراسم از دیگر برنامه های این مراسم با شکوه بود که مورد استقبال اقشار مختلف مردم نیز قرار گرفت.

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۰۹ دی ۱۴۰۰ ساعت ۸:۱۶ ب.ظ

دیدگاه