- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

معاون پارلمانی رئیس جمهور در مراسم ۹دی و سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی :سردارشهید سلیمانی در ۹دی ضمن روشنگری با سران نیروهای مسلح مکاتبه و شرایط را بیان کرد

کد خبر:۵۷۴۷۳

البرز گلستان/

معاون پارلمانی رئیس جمهور در مراسم ۹دی و سالگرد سردار سلیمانی اظهار کرد :  ۹ دی نشان از بینش بالای مردم دارد که احساس مسئولیت می کنند و به موقع در صحنه حاضر می شوند.

سید محمد حسینی امروز در مراسم تجمع یوم الله ۹ دی در گرگان اظهار کرد: حماسه ۹ دی و حضور گسترده مردم باعث شد که این حماسه در تاریخ ماندگار شود.

معاون پارلمانی رئیس جمهور ادامه داد: ۹ دی نشان از بینش بالای مردم دارد که احساس مسئولیت می کنند و به موقع در صحنه حاضر می شوند.

حسینی بیان کرد: مردمی که برای پیروزی انقلاب و تداوم آن شهید دادند اجازه نمی دهند که دشمنان اسلام و انقلاب بین آنها انشقاق ایجاد کنند.

وی گفت: در فتنه تشخیص و تمایز حق شناس باطل سخت می شود و حتی برخی از خواص دچار تزلزل می شوند ولی مردم پا در رکاب رهبری به کلام مقام معظم رهبری گوش کردند و توده های مردم صف خود را از فتنه گران جدا کردند.

وی افزود: فتنه گران اسلام را از جمهوری جدا کردند و بیان کردند که انتخابات بهانه است و در روز قدس شعار نه غزه و نه لبنان را سر دادند و این فتنه گران ماهیت خود را نشان دادند و در ۶ دی ماه که مصادف با روز بزرگ عاشورا بود به ساحت اباعبدالله الحسین (ع) اهانت کردند و در ۹ دی دیگر مردم به میدان  آمدند.

حسینی خاطرنشانکرد: دشمنان تجربه انقلاب های مخملی و پیروزی در آن را داشتند و تصور می کردند که در ایران نیز کار انقلاب تمام شده است ولی مردم ایران با بصیرت پوزه آنها را به خاک مالیدند.

وی گفت: در صحنه جنگ شرق و غرب دست به دست هم دادند و  علیه انقلاب ایستادند و پس از آن بیان کردند که به جای جنگ سخت جنگ نرم را پیش بگیریم و در این زمینه سرمایه گذاری زیادی داشتند ولی بصیرت مردم نقشه آنها را نقش برآب کرد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور افزود: در فتنه ۸۸ برخی دچار لغزش شدند و همراهی کردند و برخی نیز دچار انفعال شدند و موضعی نگرفتند و اینها نیز به جریان فتنه کمک کردند و مومن باید به وقت امر به معروف و نهی ز منکر کند و برخی به تعبیر مقام معظم رهبری در این امتحان رفوزه شدند.

حسینی به نقش سردار سلیمانی د مقابله با فتنه ۸۸ اشاره کرد و گفت: سردار سلیمانی در فتنه روشنگری کرد و به سران نیروهای مسلح نامه می نوشت و شرایط را بیان می کرد.

وی به تحریم های آمریکایی ها اشاره کرد و افزود: با صحنه گردانی برخی چهره هایی که قبلا از یاران امام (ره) به شمار می رفتند در ماجرای فتنه ۸۸ آمریکایی ها به نظام مقدس جمهوری اسلامی فشار می آوردند.

انتهای خبر

0 [1]
0 [1]