رئیس مرکز بهداشت گرگان در بازدید از مرکز جامع سلامت زنگیان تاکید کرد : تشکیل هیأت امنای مراکز جامع سلامت می تواند نقش مهمی درخدمات ایمن، استاندارد و جامعه محور داشته باشند

کدخبر:۵۷۴۲۰

البرز گلستان/

دکتر زارع رئیس مرکز بهداشت گرگان در بازدید از مرکز جامع سلامت زنگیان تاکید کرد :

تشکیل هیأت امنای مراکز جامع سلامت برای تسریع و تسهیل ارائه خدمات ایمن، استاندارد و جامعه محور می توانند نقش بسیار موثری داشته باشند.

رئیس مرکز بهداشت گرگان به همراه بخشدار مرکزی،محمدی فر مسئول گسترش شهرستان و جمعی از مسئولان ستادی با حضور دهیار و اعضای شورای اسلامی روستا از مرکز جامع سلامت و خانه بهداشت زنگیان بازدید کرد.

دکتر زارع در این بازدید که ضمن بررسی مسائل و مشکلات مرکز، کارکنان نیز به بیان نقطه نظرات خود پرداخته بودند دستورات لازم برای پیگیری و رفع مشکلات را دادند.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان در حاشیه این بازدید در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به نقش کارکنان مراکز و بهورزان در بهبود و ارائه خدمات بر لزوم تشکیل و فعال شدن هیات امنای مراکز جامع سلامت بمنظور تسریع و تسهیل ارائه خدمات ایمن، استاندارد و جامعه محور تاکید کرد.

دکتر محمد رضا زارع ضمن دعوت از عموم مردم عزیز شهرستان مخصوصا مردم محترم تحت پوشش مرکز زنگیان که به هر دلیل تا بحال موفق به زدن واکسن کرونا نشدند جهت دریافت واکسن به این مرکز و یا سایر مراکز تجمعی واکسن مراجعه کنند. وی همچنین از مراکز جامع سلامت بعنوان آغازگر اجرای طرح پزشک خانواده ونظام ارجاع یاد کرد و گفت :افزایش کیفیت و گسترش خدمات بهداشتی و درمانی در مراکز جامع سلامت یکی از اهداف اصلی دانشگاههای علوم پزشکی بمنظور کمک به بهبود وضعیت سلامت جامعه و همچنین پیشگری از ابتلاء به بیماریهای مختلف است.

دکتر زارع در ادامه با اشاره به رشد قابل توجه شاخص های بهداشتی در مراکز بخصوص نواحی روستایی شهرستان با نگاه ویژه مسئولان بهداشتی و درمانی استان خواستار مشارکت مردم در تحقق اهداف و برنامه ها در راستای ارتقاء سطح کیفی خدمات شد.

در این بازدید که بخشدار مرکزی گرگان، دهیار و اعضای شورای اسلامی زنگیان نیز حضور داشتند ضمن بررسی مسائل و مشکلات موجود بر لزوم همکاری و مشارکت دهیار و شورا بمنظور رفع برخی موانع تاکید شد.

زنگیان بعنوان یکی از روستاهای بزرگ مرکز دهستان انجیراب گرگان علاوه بر وجود خانه بهداشت روستا از گذشته، ساختمان آن نیز جدید احداث شده دارای یک مرکز جامع سلامت که با حضور پزشک خانواده، ماما، مشاور، پرستار، داروخانه و.. هست که خدمات بهداشتی و درمانی مورد نیاز را با اتصال به شبکه ارجاع و ارجاع به متخصص، فوق تخصص و سایر مراکز درمانی در صورت لزوم را به مردم ارائه میکنند.

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۰۶ دی ۱۴۰۰ ساعت ۷:۰۸ ب.ظ

دیدگاه