بهرامی رئیس خانه صنعت و معدن و تجارت استان گلستان:چرخ سبز سرمایه گذار وارد ایران شد و ما در حوزه صنعت ومعدن بدنبال تکنولوزری هستیم

به گزارش گروه اقتصاد پایگاه خبری البرز گلستان به مناسبت بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن گلستان مراسمی با حضور دکتر صادقلو استاندار گلستان و مرگدری معاون برنامه ریزی ومهندس قوانلو مدیر کل صنعت و معدن و بهرامی رئیس خانه صنعت و معدن و تجارت استان گلستان و جمع کثیری از افراد اتاق بازرگانی و فعالین اقتصادی در سالن دانشگاه ازاد گرگان برگزار گردید.

بهرامی  رئیس اتاق بازرگانی و صنعت و معدن گلستان در این همایش ضمن تجلیل از همه اعضای فعال صنعت و معدن استان گلستان بیان نمود: ما در این همایش قرار می باشد از ۵۵ نفر از فرهیختگان صنعت معدن را تجلیل نماییم و اینان کسانی می باشند که در عرصه تولید مقاومت نمایند .
رئیس خانه صنعت و معدن گلستان سپس اظهار نمود: کسانی که از سال۸۹ ببه بعد در عرصه صنعت و معدن هرکسی توانست دوام بیاورد و تولید برقش را روشن بگذارد از نظر ما نمونه است.
وی همچنین ضمن قدر دانی ار تیم هسته ای ایرا بیان داشت : موفقیت تیم هسته ای در مذاکرات بی سابقه بوده است و توانستند ما را از بند ۷سازمان ملل خارج نمایند.
بهرامی در باره ورود هئیت های سرمایه گذاری به ایران بیان داشت : چرخ سبز سرمایه گذار وارد ایران شد و ما بدنبال تکنولوزری هستیم و سهم ما این است چون ما می خواهیم در آینده در حوزه صنعت و معدن مصون بمانیم .و این شرکتهای تازه وارد همه هدف خود را گذاشتن که پول آزاد شده را چگونه ببرند .
وی ضمن انتقاد از واردات کالاها و اجناس و میوه خارجی تصریح نمود: واردات میوه می گوییم ممنوع می باشد ولی انواعم میوه خارجی وارد کشور می شود و انواع اجناس خارجی همچنین دربازار فراوان می باشد وما از دستگاه قضا و کارگروهها می خواهیم که پشت سر ما می باشند و ببینند که چه دستهای می باشد که می خواهد کمر تولید رامی شکند .
رئیس خانه صنعت ومعدن استان گلستان در باره قانون رفع موانع تولید افزود: قانون رفع موانع تولید در حال تصویب می باشد و ما در استانداری کارگروهی تشکیل داده ایم و در این مدت ۲۰۰پرونده را بررسی کردیم و توانستیم در حوزه بانکها ۶۵درصد و در حوزه مالیاتی ۱۴درصد و در خحوزه تامین اجتماعی ۱۰درصد از موانع را رفع کنیم
بهرامی سپس افزود : در خانه صنعت ومعدن این فضا وجود دارد هر قانونی در حوزه کسب و کار است به ما ارجاع داده شود و نظر خواهی کنند و ما ماده ۷۶ بهبود کسب و کار را در استان تشکیل داده ایم و مقرر شد شورای گفتگو را احیا کنیم .

IMG_8537

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۰۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۹:۰۳ ب.ظ

دیدگاه