مهندس سبطی شهردار گرگان خبر داد: آغاز عملیات اجرایی رفع مشکلات منطقه شمال گرگان

کدخبر/۵۷۱۳۱

البرز گلستان/

مهندس سبطی خبر داد: آغاز عملیات اجرایی رفع مشکلات منطقه شمال گرگان

شهردار گرگان از آغاز عملیات اجرایی جهت رفع مشکلات ترافیکی و ایجاد فضای سبز در منطقه شمال شهر خبر داد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری گرگان، مهندس محمدرضا سبطی روز چهارشنبه در جریان بازدید از روند عملیات اجرایی این پروژه اظهار داشت: پس از پیگیری های ۱۵ ساله همکاران ما در واحدهای مختلف شهرداری از جمله معاونت عمران، عملیات انتقال خط لوله نفت حدفاصل غرب دانشگاه آزاد اسلامی گرگان تا ابتدای لامعی ۵ از ابتدای هفته جاری آغاز شد.

سبطی افزود: با همکاری پرسنل شرکت نفت استان های مازندران و گلستان، عملیات خاکبرداری از غرب دانشگاه آزاد به عمق ۲ متر در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: همزمان جدول های قدیمی که مستعمل شده بودند در حال تخریب هستند و سپس خاک های انباشته شده در پیاده روها و زمین های بلااستفاده جمع آوری می شوند.

شهردار گرگان با بیان اینکه مشکلات ترافیکی و وقوع تصادفات بسیاری در منطقه اتفاق می افتاد، گفت: کمبودها و مشکلاتی که در منطقه وجود دارد مانند روشنایی، آسفالت معابر و ایجاد فضای سبز در کنار عملیات انتقال خط لوله، برطرف خواهد شد.

سبطی تصریح کرد: با ایجاد فضای سبز منحصر به فرد توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری، شهروندان ساکن در منطقه می توانند در اوج ساعت های عصر از امکانات محیط استفاده کنند.

وی اظهار امیدواری کرد عملیات احداث پروژه تا هفته آینده به اتمام برسد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۲۱ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۷:۵۶ ق.ظ

دیدگاه