پیام تبریک مدیر کل اطلاعات وریاست حراست کل استان گلستان به مناسبت زادروز ولادت حضرت زینب کبری(سلام الله علیها) و روز پرستار

کدخبر  :۵۷۰۸۹

البرز گلستان:

به مناسبت زادروز ولادت اسوه صبر و استقامت حضرت زینب کبری(سلام الله علیها) و روز پرستار، مدیر کل محترم اطلاعات استان گلستان در پیامی از زحمات بی وقفه همه پرستاران و منادیان انسانیت و ایمان در شرایط سخت مقابله با ویروس کرونا تقدیر و تشکر نمودند.

« بسمه تعالی »
با سلام و تحیات وافر
🔰حضرت زینب (سلام الله علیها) مقام پرستار را در دشت کربلا چنان اعتبار بخشید، که روز پرستار به زاد روز میلاد آن بانوی بزرگ، شکوه و عظمت بی بدیل یافته است.

🔰میراث دار مهربانی و مدافع سلامت، از اینکه با هنری بی‌نظیر و تخصصی بی‌همتا و با تاسی از سیره‌ عقیله بنی هاشم، در شرایط حساس مقابله با ویروس منحوس کرونا، با گفتاری لطیف و رفتاری ظریف و با وزش نسیم محبت و جاری نمودن زلال امیدواری، از هیچ تلاشی در روشن نگه داشتن چراغ حیات بیمار دریغ نداشته اید، صمیمانه تشکر و قدردانی می کنم.

امید آن داریم خورشید ایمان گرمابخش دلتان،عاطفه زینبی سرچشمه زلال زندگیتان، جویبار رحمت و تقوای الهی و تقرب به خدا، همگام با گام هایتان باشد.

❇️به مناسبت زادروز ولادت حضرت زینب کبری(سلام الله علیها) و روز پرستار، ریاست محترم حراست کل استان گلستان در پیامی از زحمات ایثارگرانه سفید پوشان عرصه سلامت در شرایط سخت مقابله با ویروس کرونا تقدیر و تشکر نمودند.

« بسمه تعالی »
با سلام و احترام

✅ در تقویم انقلاب اسلامی، نامگذاری روز پرستار مقارن با زادروز ولادت اسوه صبر و استقامت، حضرت زینب کبری (سلام الله علیها)، یادآور ایثار شبانه روزی شما در خط مقدم مراقبت از بیماران کرونایی و مصداق مواسات مومنانه با نثار جان می باشد.

✅عمل صالحی که همچون شمعی افروخته، گرما و روشنی بخش جامعه بزرگ پرستاری و قوت قلبی برای نظام سلامت و ایران عزیز شده است. تاریخ نقش و نام دلیر مردان و شیرزنان نظام سلامت را بر پیشانی خود حک خواهد کرد و آهنگ ایثارگری زنان و مردانی را که جسم و جان و تمناهایشان را به قربانگاه عشق خدمت به مردم نیازمند بردند، برای آیندگان می سراید. اینجانب خاضعانه در پیشگاه شهدای مدافع سلامت و خانوادهای معزز سر تعظیم فرو می آورم و از زحمات ایثارگرانه و گرانقدرتان در امر مراقبت از بیماران کمال تشکر و سپاسگزاری را دارم. سلامتی و کامیابی همه خدمتگزاران سلامت را از خداوند متعال خواستارم.

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۱۸ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲:۱۹ ب.ظ

دیدگاه