- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

وزیری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان :پیشرفت‌های حاصله در جامعه مرهون اخلاص و ایثار شهداست

کدخبر:۵۷۰۷۶

البرز گلستان/به گزارش «ایثار واحد گلستان»، اسرافیل وزیری به اتفاق هیات همراه در دیدار با خانواده معظم شهید مدافع سلامت «حسن نظری» به خبرنگار ایثار واحد گلستان گفت: اخلاص شهدا الگوی مناسبی برای همگان بوده و پیشرفت‌های حاصله در جامعه مرهون اخلاص و ایثار شهدای والامقام است.
وزیری افزود: دیدار و دلجویی از خانواده‌های شاهد و ایثارگر گام بسیار کوچکی در برابر از خودگشتگی‌های آنان محسوب می‌شود و حفظ شأن و منزلت این عزیزان باید به عنوان یکی از مهم‌ترین اولویت‌های مسئولان و برنامه‌ریزان باشد. ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ضرورت جامعه امروز است و جامعه ایثارگری بهترین مروجان این فرهنگ سترگ هستند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران [1] استان گلستان گفت: تداوم راه شهدا در حفظ آرمان‌های اسلام و تلاش برای استحکام هر چه بیشتر پایه‌های نظام اسلامی و تقویت اقتدار آن است.
شهید مدافع سلامت «حسن نظری» از کارکنان بیمارستان پنجم آذر گرگان بود که در راه خدمت به مردم مبتلا به ویروس کرونا شد و به درجه رفیع شهادت نائل آمد. این شهید گرانقدر از رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس بوده و در عملیات کربلای  ۵ در منطقه عملیاتی شلمچه به درجه جانبازی نائل گشت.
انتهای پیام/

0 [2]
0 [2]