پیام استاندار گلستان به مناسبت روز جهانی داوطلبان هلال احمر

کدخبر:۵۶۹۹۴

البرز گلستان/

پیام استاندار گلستان به مناسبت روز جهانی داوطلب

استاندار گلستان در پیامی روز جهانی داوطلب را به تمامی اعضای جوانان، نجاتگران داوطلبان و خیرین جمعیت هلال احمر تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر گلستان، پیام دکتر علی محمد زنگانه استاندار گلستان به مناسبت روز جهانی داوطلب به شرح ذیل است:
۱۴ آذر روز جهانی داوطلب، یادآور تمامی لحظه های بی مانندی است که انسان هایی از جنس ناب رأفت مهربانی و ‌دوستی خالصانه برای تحقق اهداف والای الهی و در پیروی از سیره اهل بیت(ع) و آرمانهای انقلاب اسلامی و امامین انقلاب در صحنه های حساس و مهم؛ عاشقانه و بی منت در رقم خوردن آن لحظه ها سهمی بزرگ دارند. واژه هایی ناب در قاموس این انسان ها که همواره برخواسته از فطرت خداجویانه آنان بوده و نهاد پاک آنان را در طریق خدمت و ایجاد نشاط و امید در مردمان ، سیراب می گرداند.
روز جهانی داوطلب یقینا بنام تمامی اعضا جوانان، نجاتگران داوطلبان و خیّرینی است که به عنوان ذخیره های بی بدیل خانواده بزرگ جمعیت هلال احمر همواره با بر تن پوشانیدن این لباس پر افتخار؛ نوع دوستی، مهربانی، احترام و ارائه خالصانه خدمات به اقشار مختلف مردم را به زیبایی هرچه تمام تر معنا نموده اند. تفسیر زیبای واژه داوطلب همان پیام بلندی است که در شعار این روز جهانی رخ می نماید.
با همدیگر توقف ناپذیریم؛ این شعار برگزیده شده است برای اعتلای روزی سترگ بنام داوطلبان مؤمن، انقلابی، پرتلاش، ایثارگر و خیرخواه که همواره در هر جای این کره خاکی نام نیک از خود برجای می گذارند.
این روز بزرگ بر طلایه داران نیکو سرشت و خیراندیش به ویژه خانواده بزرگ و فهیم داوطلبی در جمعیت هلال احمر گلستان که همواره پرچم دار صلح و دوستی در میان اقشار مختلف مردم بوده اند؛ تبریک و تهنیت باد.
دکتر علی محمد زنگانه
استاندار گلستان

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۱۴ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۳۹ ب.ظ

دیدگاه