نجف زاده مدیر کل تعزیرات حکومتی گلستان درمراسم تودیع خود: امروز تعزیرات حکومتی بعنوان مدعی العموم تخلفات اقتصادی در کنار مردم قرار گرفته است

کد خبر:۵۶۹۳۴

البرزگلستان/

حسین نجف زاده  مدیر کل تعزیرات حکومتی گلستان ظهر امروز در آیین تکریم خود و معارفه تقی حسام بعنوان مدیرکل جدید تعزیرات حکومتی گلستان که با حضور معاون تعزیرات حکومتی کشور و معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان اظهار کرد:  امروز در گلستان تعزیرات حکومتی دستگاه اجرایی منفعل محسوب نمی شود و با تعاملات در کارگروه تنظیم بازار، قرارگاه ۱۷ربیع در کنار همه قرار گرفته است.

وی با اشاره به نقش آفرینی تعزیرات حکومتی در همه تصمیم های اقتصادی و بازار استان افزود: تلاش بر این بود کیفیت نظارت بر فعالیت های اقتصادی از طریق برگزاری برنامه های مشترک نقش خود را ایجاد کند.

نجف زاده عنوان کرد: امروز فاصله ای بین مردم و تعزیرات گلستان نیست و مرجع نظام خواهی و به عنوان مدعی العموم تخلفات اقتصادی در کنار مردم قرار گرفته است.

مدیرکل سابق تعزیرات حکومتی تصریح کرد:  سامانه ۱۳۵را برای اولین بار در کشور در استان گلستان ایجاد  راه اندازی شد و زمان رسیدگی پرونده در تعزیرات کمتر از متوسط در سطح کشور شده است.

وی گفت: دوستان در اصناف متوجه شدند تعزیرات در کنار واحد‌های تولیدی است و تلاش بر این شد با حذف افراد متخلف مانع زایی در مسیر تولید کنیم.

انتهای خبر

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۱۱ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۶:۱۱ ب.ظ

دیدگاه