- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

بهرامی رئیس اتاق بازرگانی و صنعت و معدن استان گلستان : امروزه قوانین دست و پا گیر در کشور جلوی راه تولید و کار آفرینان زیاد است

به گزارش پایگاه خبری البرز گلستان به مناسبت روز کار آفرینی همایش نقش کار افرینی در توسعه استان گلستان با حضور مرکدری معاون برنامه ریزی استاندار و مهندس عباسی مدیر کل تعاون وکار و رفاه اموراجتماعی و بهرامی رئیس خانه صنعت و معدن استان و رهبری معاونت اشتغال و بسنجیده مدیر کل اموراقتصادی استانداری وصاحبان بنگاههای اقتصادی و کارآفرینان و تشکلات کار آفرینی و اساتید دانشگاه ودانشجویان و مدیران دستگاههای اجرائی استان در محل اتاق بازرگانی استان برگزار گردید .

بهرامی رئیس اتاق بازرگانی و صنعت و معدن استان گلستان در این همایش ابتدا اظهار داشت : درمدلهای اقتصادی در دنیا پیشرفته الگوی موفقی داشته اند و همچنین هر رتبه در کسب و کار داشته باشیم این همایش ها می تواند پیشرفت کشور و استان واز این مشکلات برون رفت داشته باشیم .
وی سپس افزود : قوانین حاکم بر حوزه تولید و کارافرینی با روح کارآفرینی هم خوانی ندارد . کار آفرین در کشورهای موفق جایگاهها موفق و خوب تعریف شدند .
بهرامی سپس در باره قوانین های دست و پاگیر درحوزه تولید و کارآفرینان بیان داشت : امروزه قوانین دست و پا گیر در کشور جلوی راه تولید و کار آفرینان زیاد است و ما نزدیک به ۴۹۰هزار قانون داریم در حالی که در کشور کره بیش از ۵۰۰۰ قوانین مزاحم کسب و کار را حذف نمودند و خوشبختانه مجلس در ماده قانون ۷۶ در راستای بهبود کسب و کار با قوانین مزاحم در حوزه تولید شناسایی و حذف این قوانین می باشد .و اعضای این ماده ۷۶ کمیته آن در استان نیز تشکیل شده است.
رئیس اتاق بازرگانی و صنعت و معدن استان گلستان ضمن انتقاد از اعضای اتاق صنعت و معدن ومعدن استان گفت : ما در استان گلستان ۸۰۰نفر در اتاق بازرگانی دارای کارت می باشند ولی فقط ۱۰۰ نفر در این حوزه فعال می باشند.
وی درادامه تصریح کرد: ما خواستار تداوم این همایش هستیم و فضای ایران را می خواهیم بسازیم و اولین هئیت ماشین سازی وارد کشور شده و ما باید کارتهای زرد خود را روشن کنیم
وی در خاتمه بیان داشت : ما در این مقطع ورود سرمایه گذار ورود کالاهای سرمایه گذاری برای تولید را می خواهیم تا جایگاه بخش خصوصی را ارتقاء بدهیم

0 [1]
0 [1]