دکترخاکی فرماندارشهرستان گرگان :ما ازنقداحزاب استقبال می کنیم و معتقدیم موجب رشد و پیشرفت در جامعه خواهد شد.

به گزارش  گروه خبر پایگاه خبری البرز گلستان  به نقل از  روابط عمومی دکتریحیی خاکی فرماندار شهرستان گرگان در دیدار با اعضای هیئت اجرایی حزب اراده ملت ایران شعبه گلستان بیان داشت: با تبریک پیروزی تیم مذاکره کنندگان هسته ای و سالروز شکست منافقین در عملیات مرصاد تاکید کرد: از زمانی که مسوولیت فرمانداری را پذیرفتم بر اساس سیاستهای رهبری، چشم انداز ۲۰ ساله و سیاستهای دولت تدبیر و امید و با برنامه برای رشد و توسعه گرگان حرکت کردیم.

فرماندار شهرستان گرگان  ضمن استقبال از نقد احزاب در زمینه های گوناگون تصریح نمود: ما از نقد احزاب استقبال می کنیم و معتقدم که نقد موجب رشد و پیشرفت در جامعه خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت توجه به آسیبهای اجتمایی تصریح کرد: ۱۲ نقطه از مناطقی که در آنها این آسیبها جلوه بیشتری دارد را شناسایی کرده و برنامه ریزی لازم را برای حل مشکلات آنها طراحی کردیم.

فرماندار گرگان در ادامه با اشاره به ضرورت توجه به احزاب شناسنامه دار و قانونی تاکید کرد: در حال حاضر ۳۰ حزب در شهرستان گرگان فعالیت می کنند که ما با تمام آنها ارتباط داشته و جلساتی را با آنها برگزار کرده ایم و به زودی گردهمایی احزاب را در استان برگزار خواهیم کرد.

دکترخاکی در ادامه با اشاره به ضرورت حضور تمام مردم در صحنه های گوناگون، خصوصا جوانان تاکید کرد: ما به حضور جوانان در تمام صحنه ها اعتقاد کامل داشته و آمادگی داریم تا از ظرفیت تمام جوانان فعال و علاقه مند استفاده نماییم.

وی در ادامه یادآور شد: در فرمانداری بر روی تما م مردم باز است و معتقدم که با حضور و ارتباط با مردم ما می توانیم در کارهای خود موفق شویم.

رییس شورای تأمین شهرستان گرگان با اشاره به اینکه این شهرستان از شهرستانهای امن کشور است تاکید نمود: در زمینه مسائل سیاسی مشکلی نداریم، اما در زمینه معضلات اجتمایی مثل سرقت، خودکشی و اعتیاد مواردی وجود دارد که با برنامه ریزی به دنبال حل آنها هستیم.

فرماندار گرگان با اشاره به ضرورت برون سپاری تصریح کرد: واگذاری فعالیتها به بخش خصوصی شعار ماست و و تلاش خواهیم کرد فعالیتهای را که می توانیم به آنها بسپاریم و باید تلاش نماییم تا فرهنگ برون سپاری در جامعه نهادینه شود.

خاکی در ادامه با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری تصریح نمود: انتخابات یک امر مهم و حساس است و اگر مردم مشارکت گسترده ای داشته باشند بسیار موثر خواهد بود.

در حال حاضر ستاد انتخابات شکل گرفته و در حال ساماندهی بوده و تلاش خواهیم کرد تا معتمدترین افراد را به عنوان نماینده فرماندار و اعضای هیئت های اجرایی در صندوقهای رای انتخاب نماییم.

روح الله کلانتری “دبیر حزب اراده ملت ایران شعبه گلستان با ارائه گزارشی از فعالیتهای حزب در استان بیان داشت: این حزب از احزاب فعال اصلاح طلب کشور است که ۱۴ سال فعالیت کرده و در ۲۵ استان دفتر نمایندگی داشته و بر اساس سیاستهای تدوین شده خود و در جهت حفظ کرامت انسان و دفاع از حقوق تمام مردم، اجرای قانون اساسی،دفاع از اسلامیت و جمهوریت ، دفاع از نظام، انقلاب و ارزشهای اسلامی، دفاع از نهاد خانواده و تلاش برای استحکام این نهاد ،دفاع از سیاستهای دولت تدبیر و امید، توجه به علم و دانش و تلاش برای حل مشکلات اقتصادی، اجتمایی و فرهنگی به رسالت حزبی خود عمل می کند.

وی در ادامه افزود: ما بر اساس عقلانیت و تدبیر و با توجه به واقعیات و حفظ منافع ملی سیاستهای خود را طراحی کرده و چون اصلاح طلب هستیم به دنبال اصلاح امور جامعه بوده و آمادگی داریم تا به دولت در زمینه های گوناگون کمک کنیم.

کلانتری در ادامه با اشاره به رسالت مسوولان در تقویت نهادهای مدنی و احزاب تصریح کرد: ما از فرماندار انتظار داریم که بر اساس قانون به تقویت احزاب شناسنامه دار و قانونی اهتمام داشته و شرایط مناسب رابرای حضور و مشارکت تمام افرادی که به این نظام و انقلاب وفادار بوده را در صحنه های گوناگون فراهم کرده و در جهت حل مشکلات آحاد مردم، خصوصا اقشار آسیب پذیر جامعه تلاش نمایند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۴:۵۰ ب.ظ

دیدگاه