بازدیدسرپرست سازمان تأمین اجتماعی در سفر به استان گلستان از شعبه و درمانگاه علی‌آباد کتول ، رامیان ،گنبد کاووس

کدخبر:۵۶۶۱۷

البرز/

سرپرست سازمان تأمین اجتماعی در سفر به استان گلستان از شعبه و درمانگاه علی‌آباد کتول بازدید به عمل آورد و بر لزوم رفع مشکلات و شروع احداث ساختمان جدید برای درمانگاه تأمین اجتماعی این شهرستان تأکید کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دکتر میرهاشم موسوی در این بازدیدها که با همراهی نماینده مردم علی‌آباد کتول و فرماندار این شهرستان انجام شد، گفت: ما مسئله زمین درمانگاه را حل می‌کنیم و تصمیمی که برای احداث ساختمان جدید اتخاذ می‌شود را با جدیت تمام پیگیری می‌کنیم.

وی در این بازدیدها با مراجعه کنندگان و کارکنان شعبه و درمانگاه تأمین اجتماعی به گفتگو پرداخت و از زحمات و تلاش‌های کارکنان این مراکز برای خدمت به مردم قدردانی کرد.

رحمت‌الله نوروزی، نماینده علی آباد کتول و مجتبی جمالی، فرماندار این شهرستان نیز از تلاش‌ها و خدمات روسا و کارکنان مراکز بیمه‌ای و درمانی تأمین اجتماعی تشکر کردند و خواستار تسریع در شروع احداث ساختمان جدید برای درمانگاه تأمین اجتماعی شدند.

بازدید از مرکز و در مانگاه رامیان

همچنین  میرهاشم موسوی در این بازدیدها با کارکنان و مراجعه کنندگان به گفتگو پرداخت و در جریان روند خدمت رسانی و مسائل این دو مرکز بیمه‌ای و درمانی قرار گرفت.

وی از تلاش‌ها و زحمات کارکنان این دو مرکز بویژه کادر درمان که در دوره شیوع کرونا در خدمت مردم این شهرستان بوند، قدردانی کرد.

حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه، صادقلو فرماندار و بای رئیس شورای شهر رامیان نیز در این بازدید سرپرست سازمان تأمین اجتماعی را همراهی کردند.

بازدید از مرکز و بیمارستان خاتم الانبیا گنبد

در ادامه  میرهاشم موسوی در بازدید از بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) در بخش‌های مختلف بیمارستان حضور یافت و از بیماران بستری در این بیمارستان، شرایط خدمت رسانی و میزان رضایتمندی آنان را جویا شد.

موسوی همچنین به گفتگو با کادر درمان این بیمارستان پرداخت و ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های آنان در خدمت رسانی به بیماران بویژه در ایام شیوع کرونا، در مورد رسیدگی به خواسته‌های آنان و ایجاد شرایط کاری بهتر قول پیگیری داد.

وی همچنین در بازدید از شعبه تأمین اجتماعی گنبد کاووس با مراجعه کنندگان و کارکنان این شعبه به گفتگو پرداخت و روند فعالیت و خدمت رسانی این واحد بیمه‌ای را بررسی کرد.

لازم به ذکر است، احداث ساختمان مستقل درمانگاه بیمارستان خاتم الانبیاء گنبد کاووس یکی از تصمیمات مهم سفر استانی سرپرست سازمان تأمین اجتماعی به گلستان است و علاوه بر این ۴ تخت ICU و همچنین تخت‌های LDR نیز به ظرفیت بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) اضافه می‌شود.

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۲۷ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱:۴۸ ب.ظ

دیدگاه