مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان: ۲۰ پروژه اولویت دار گردشگری درشرق استان گلستان درحال اجراست

به گزارش گروه فرهنگ و هنر پایگاه خبری البرز گلستان مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشکری استان گلستان، طی بازدیدی به همراه مسئولین بانک عامل پروژه های سرمایه گذاری گردشگری در شرق استان گلستان، از حمایت تسهیلاتی این پروژه ها خبرداد.

مهندس ابراهیم کریمی در این راستا گفت: با توجه به اهمیت توسعه صنعت گردشگری و ضرورت رونق سرمایه گذاری درپروژه های زیرساختی گردشگری دراستان گلستان، ایجاد زمینه های حمایتی و پشتیبانی از این پروژه ها، ضمن سرعت بخشیدن به اجرای این پروژه ها ، سرمایه گذاران حوزه گردشگری را دلگرم نموده و توسعه این صنعت مهم را به ارمغان خواهد آورد.

وی درادامه با اشاره به اینکه ۲۰ پروژه اولویت دار گردشگری درشرق استان گلستان درحال اجراست، اذعان داشت: طی بازدیدی از این پروژه ها، حمایت های تسهیلاتی از تعدادی از این پروژه ها صورت گرفت.

کریمی تعدادی از این پروژه ها را که مورد حمایت قرار گرفته اند برشمرد و افزود: مهمانپذیر پوریا درآزادشهر، هتل آسمان در گالیکش، توسعه هتل کانیار درعلی آباد، مجتمع اقامتی و پذیرایی درگنبد وگرگان ، واحد اقامتی و پذیرایی هیرکانیا در گنبد، واحد اقامتی و پذیرایی آویشن درمینودشت و توسعه هتل عجم در آزادشهر ازجمله این پروژه هاست.

کریمی همچنین به میزان سرمایه گذاری ۴۱۷ هزارمیلیون ریالی در این پروژه های حمایت شده اشاره داشت و افزود: با اجرای این پروژه ها تعداد ۱۸۰ نفر اشتغالزایی خواهد شد.

وی اظهار امیدواری کرد: با اجرای این پروژه های زیرساختی گردشگری دراستان گلستان، ضمن فراهم سازی زمینه های سرمایه گذاری درحوزه گردشگری و اشتغالزایی و همچنین ایجاد زمینه جهت افزایش ماندگاری مسافران وگردشگران دراستان، درآمدزایی و رونق اقتصادی نیز عاید استان گردد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان درپایان اشاره داشت: بازدیدها از دیگر پروژه های سرمایه گذاری گردشگری درسطح استان به همراه دیگر بانک های عامل نیز صورت خواهد گرفت و زمینه های حمایتی از سرمایه گذاران استان بیش ازپیش فراهم خواهد شد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۳ ق.ظ

دیدگاه