برزمینی مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان:المپیاد استعدادهای برتر می تواند رکن اصلی تقویت و توسعه ورزش قهرمانی استان باشد

کدخبر:۵۶۳۸۳

البرز گلستان/المپیاد استعدادهای برتر ورزشی به ریاست مدیرکل ورزش و جوانان گلستان برگزار شد.

در راستای برنامه ریزی و ایجاد زیرساخت های مناسب جهت آماده سازی تیم های دختران و پسران نوجوان برای حضور قدرتمند در

سومین_المپیاد_استعدادهای_برتر_ورزشی ، جلسه تخصصی هیأت های ورزشی استان با مهندس برزمینی مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان برگزار گردید.

طی این نشست که در سالن جلسات معاونت امور جوانان برگزار شد، مدیرکل ورزش و جوانان استان با بیان این موضوع که المپیاد استعدادهای برتر می تواند رکن اصلی تقویت و توسعه ورزش قهرمانی استان باشد افزود :

🔹 تمام هیأت های ورزشی در دو بخش دختران و پسران، می بایست برنامه ریزی های لازم جهت آماده سازی تیم های استان را به خوبی انجام داده تا حضور قدرتمندی در سومین دوره المپیاد داشته باشیم.

وی ادامه داد :
هیأت های ورزشی برای کسب موفقیت و جهش مدالی نسبت به دوره های قبل ، باید برنامه محور عمل کنند و از تمام ظرفیت و پتانسیل خود استفاده کنند.

♦️ گفتنی است سومین دوره المپیاد استعداد های برتر کشور در بهمن ماه سالجاری در ١٣ رشته دختران و ١٨ رشته پسران برگزار می شود.
همچنین ٧ رشته (دوومیدانی، تکواندو، جودو، ژیمناستیک، شطرنج، شنا و ووشو) نیز با همکاری وزارت آموزش و پرورش برگزار خواهد شد.

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۱۷ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۹:۲۰ ب.ظ

دیدگاه