در دیدار مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان با معاون آب و آبفای وزارت نیرو تاکید شد: اقدامات لازم برای آبگیری سد نرماب/ نیاز اعتباری برای جابجایی ۳ روستای باقی مانده مخزن سد

البرز گلستان/در دیدار مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان با «مهندس قاسم تقی زاده خامسی» معاونت آب و آبفای وزارت نیرو برپیگیری پیشرفت محورهای سد نرماب و تسریع در آبگیری آن تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، مهندس «قاسم تقی زاده خامسی» معاونت آب و آبفای وزارت نیرو ضمن تشکر از اقدامات انجام شده در مدیریت منابع آب استان طی سال خشکسالی جاری گفت: موضوعات و محورهای مختلف سد نرماب با پیگیری بیشتری انجام و با توجه به اهمیت این سد در کنترل سیلاب های احتمالی، در آبگیری آن تسریع صورت گیرد.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان در این دیدار گزارشی از روند پیشرفت و اقدامات جدید در سد نرماب ارائه کرد و گفت: تکمیل بدنه سد با سرعت در حال انجام است و ساخت روستای جنگلده نیز هم با پیمانکاری بنیاد مسکن با سرعت نسبتا مطلوبی در حال انجام است.

مهندس سید محسن حسینی اظهار کرد: آنچه مارا نگران می کند، کم بودن تخصیص اعتبارات به ویژه در استملاک اراضی و جابجایی سه روستای باقی مانده در مخزن سد است.

وی دراین دیدار همچنین درخصوص خرید اراضی معوض کشاورزی برای کشاورزان این روستاها از بنیاد مستضعفان هم توضیحاتی ارائه کرد و گفت : امید است بتوانیم با پیگیری این اراضی زودتر خریداری و به دست مردم برسد.

مهندس حسینی همچنین در این جلسه ، توضیحاتی در خصوص مهم ترین اقدامات آبرسانی طی ۶ ماه ابتدای سال و مهم ترین برنامه های این شرکت در بحث آبرسانی در ۶ ماه دوم ارائه کرد و در ادامه خواستار تسریع در ابلاغ صورت جلسه حضور مهندس جانباز در گلستان که از سوی وزیر نیرو برای پیگیری مشکلات آبرسانی به گلستان سفر کرده بودند شدند. تا بتوانیم اقداماتی که در صورت جلسه به عنوان وظیفه مندی آمده است را آغاز نمائیم.

انتهای پیام

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۱۷ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۷:۲۶ ب.ظ

دیدگاه