وزیری مدیر کل بنیاد شهید و ایثارگران استان گلستان در دیدار با مهندس سبطی شهردار گرگان: تلاش برای زنده نگه داشتن سیره شهدا و ترویج این فرهنگ سترگ در جامعه جهاد فرهنگی است

کدخبر:۵۶۲۴۴

البرز گلستان/وزیری مدیر کل بنیاد شهید و ایثارگران استان گلستان در دیدار با شهردار گرگان گفت: تلاش برای زنده نگه داشتن سیره شهدا و ترویج این فرهنگ سترگ در جامعه جهاد فرهنگی است.ایثارگران استان گلستان در دیدار با شهردار گرگان گفت: تلاش برای زنده نگه داشتن سیره شهدا و ترویج این فرهنگ سترگ در جامعه جهاد فرهنگی است.

معظم شهید مهندس محمدرضا سبطی به‌عنوان شهردار گرگان گفت: امروز قداست نام و یاد شهیدان در فضای عمومی جامعه به عنوان یک ارزش فرهنگی محسوب می‌شود و هر اقدامی که در راستای زنده نگه داشتن مکتب شهدا انجام شود، مقدس و قابل تقدیر است.
وزیری ادامه داد: همه ما در مقابل شهدا، ایثارگران ‌و جانبازان و بزرگ منشی خانواده‌های آنان مسئول هستیم و باید هرچه در توان داریم بکار بگیریم تا بتوانیم تا حدودی دین خود را به آنان ادا کنیم هر چند سختی‌هایی که این عزیزان کشیده‌اند با هیچ خدمتی قابل جبران نیست.
وی در این دیدار با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران گفت: خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران صاحبان و ستون‌های انقلاب اسلامی و تجلی فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه هستند که ما به وجود این عزیزان افتخار می‌کنیم.

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۱۲ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۹:۵۱ ق.ظ

دیدگاه