استاندار گلستان در جلسه شورای برنامه ریزی استان: دولت همتش در رفع موانع تولید می باشد و امروز اشتغال برای ما بسیار مهم است

به گزارش پایگاه خبری البرز گلستان جلسه شورای برنامه ریزی استانداری گلستان امروز با حضور دکتر صادقلو استاندار و معاونین وی و همچنین مدیران ارشد استانی و فرمانداران استان  و دو تن از نمایندگان مجلس و مدیران سازمان مدیریت برنامه ریزی در سالن اجتماعات استانداری برگزار گردید.

در  ابتدای این جلسه  دکتر صادقلو استاندار گلستان بیان داشت : از جلسات بعدی شورای برنامه ریزی با اعضای جدید مندرج در قانون برگزار می گردد.

ویهمچنین با بیان اینکه مباحث بودجه  و شرایط  آن با تمام ظرفیت آزاد که بتوانیم روی آن برنامه ریزی و تصمیم گیری کنیم نیست اعلام نمود: ۸۰درصد از بودجه کشوری هزینه ای و از۲۰درصد ۸۶درصد توزیع بصورت ملی و از  ۱۴درصد مانده نیز۵۰ درصد نیز به صورت تکلیفی می آید. و از ۵۰درصد ۱۴ درصد صرف بودجه عمرانی می شود.

وی ضمن انتقاد از بودجه ریزی اظهاز داشت : اندام بودجه ریزی ما یک واقعیتهای تلخ و قصه ها ی یر غصه دارد و خیز های که بر می داریم در این اندامها تغییرات اساسی باید ایجاد کند.

استاندار گلستان سپس افزود:امیدوارم  احیای مدیریت برنامه ریزی  به جای یک توزیع عادی  بتواندبپردازد  به این عوامل و اینها را احیاء کند.

دکتر صادقلو ضمن بیان این که توافق هسته ای انجام شده و قطعنامه ای نیز صادر شده اعلام نمود که ما هنوز در سال ریاضتی هستیم ودر شرایط احتیاط در هزینه هستیم و شاید تاثیری  در سال ۹۵ و یا ۶ماهه دوم ۹۴ اتفاقی بیافتد و باید در تمام  جهت گیریها باید دقت  کنیم .

وی سپس ضمن خطاب قرار دادن فرمانداران بیان داشت :یکی از ملاک های ارزیابی مدیران  میزان جذب اعتبارات عمرانی و بودجه  و نیز ردیف های  آ ن می باشد وفرمانداران در امر توزیع بودجه روی پروژ ه ها  بایدحساسیت داشته باشند.

استاندار گلستان سپس اعلام نمود که بنده بزودی مدیران را خواهم خواست که بخواهم وضعیت آنان را اعلام کنم ونمی شود این پول با چه پبگیری بیاید و لی جذب نشود  لذابعضی از اندامهای مدیریت ارنظر درصد جذب منابع واقعیتی  تلخی در کنار آنان است

و همچنین افزود:مدیران استانی نیز آن مجموعه ای  که مربوط به پیگیری بودجه ملی می باشد حساس باشند در جذب آن

وی در خاتمه ضمن بیان این نکته که اعتبار بخشی به کمیته های شهرستانی تاکید ماست اعلام نمود:دولت همتش در رفع موانع تولیدمی باشد  و امروز اشتغال برای ما بسیار مهم است و بگذارید سرمایه گذار برد کند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۰۳ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۶:۴۸ ب.ظ

دیدگاه