- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

یادداشتی بر ورود استاندار جدید استان گلستان دکتر زنگانه وانتظارمردم ،تحول در بخش های مختلف

کدخبر:۵۶۰۴۰

البرز گلستان گروه سیاسی/ا انتخاب دکتر زنگانه بعنوان استاندار گلستان در دولت جناب ابراهیم رئیسی عملا تمامی تلاشهای برای تعیین استاندار از سوی گروههای مختلف به اتمام رسیده و هم اینک با حضور استاندار جدید باید راهکارهای عملی را در جهت رشدو توسعه استان در ابعاد فرهنگی و اقتصادی و جلب سرمایه گذار و رسیدگی به اشتغال و جوانان معطوف کرد.

امام‌ علی‌علیه‌السلام به مالک‌اشتر فرمود: در امور کارگزاران حکومتت دقت کن و آنان را پس از آزمایش به کار گیر، کسانی را انتخاب کن که اهل تجربه و حیاءاند.و یقینا استاندار جدید در انتصابات پیش رو این حدیث را نصب العین خود قرار خواهند داد.

هر چند که معتقدم‌ استاندار جدید، ضمن این که بومی استان است؛ با شناخت و مطالعه کافی از وضعیت این استان، بار سنگین مسئولیت اداره اجرایی این خطه را ‌پذیرفته ولی باید منتظر اجرای عملی برنامه های این مقام ارشد استان بود.

جناب دکتر زنگانه استاندار تازه نفس باید رسانه ها و مسائل فرهنگی و فعالان فرهنگی را فرصت کم نظیر بداند و با بازتر کردن فضا و با نقد پذیر کردن مدیران استان از این ظرفیت به عنوان یک فرصت طلایی بهره گیرد.

همچنین از استاندار جدید انتظار می‌رود، استان را براساس واقعیت‌های موجود که بعنوان رنگین کمان اقوام معروف می باشد مدیریت کند و از مدیریت مجازی پرهیز نماید.

ضرورت ایجاب میکند مدیرانی در راس امور استان انتخاب و انتصاب گردند که بتوانند به دور از حاشیه گره های کور مردم و استان را باز نمایند و ضمن بهره گیری از نظران خیرخواهانه جریانات درون نظام، بطور جدی از اتلاف وقت در پرداختن به مسائل پرحاشیه و بی فایده بازی های سیاسی و احزاب و جناح ها پرهیز نمایند.

هر چند جناب دکتر زنگانه بر اساس مدارک تحصیلی ورزومه شخصی اش بیشتر در زمینه های پزشکی و بهداشتی و پیشگیری و آسیب های اجتماعی فعالیت داشه اند ولی با در اختیار گرفتن معاونین قوی و بروز و مشاوران توانمند می تواند این خلا را پرکند.

با این معارفه باید دید دکتر زنگانه بعنوان استاندار یازدهم استان پس از دکتر حق شناس و احتساب یک سرپرستی چه راهی را به صلاح مردم می داند و فایل آن را اجرایی می کند.

در رزومه استاندار جدید می توان انتصاب های فوق را مشاهده کرد:
مشاور معاون اجتماعی و پیش گیری از وقوع جرم قوه قضائیه

– مشاور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی

– قائم مقام رئیس سازمان بهزیستی کشور (در امور فرهنگی و مشارکتهای مردمی)

– قائم مقام پیشگیری از آسیب های اجتماعی سازمان بهزیستی کشور

– معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور

– مدیر کل دفتر امور کودکان، زنان و خانواده و مسئول حوزه پیشگیری فرهنگی و اجتماعی قوه قضائیه

– مدیر کل همکاری های فرهنگی اجتماعی و مشارکتهای مردمی قوه قضائیه

– مدیر کل پیش گیری های فرهنگی واجتماعی قوه قضائیه

رئیس کارگروه پیشگیری از مفاسد اخلاقی و کاهش خشونت ذیل کمیته تلفیق بودجه کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی سازمان تامین اجتماعی کشور و سازمان برنامه و بودجه

– دبیر ستاد کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی قوه قضائیه

– معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و رئیس مرکز بهداشت استان گلستان، بخشی از سوابق مدیریتی آقای زنگانه است.

در خاتمه برای ایشان که در مکتب اسلام و همچنین انقلاب اسلامی رشد یافته و از خانواده شهداء محسوب می شود در راستای وظیفه حکمرانی در نطام اسلامی مبتنی بر اصل ولایت فقیه آرزوی موفقیت کرده و امیدواریم کارنامه ای درخشان در مدیریت جهادی و انقلابی از خود به یادگار بگذارد.

0 [1]
0 [1]