- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

پیام تبریک وزیری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان به مناسبت انتصاب استاندار جدید گلستان

کدخبر:۵۶۰۴۶

البرز گلستان/متن پیام اسرافیل وزیری به شرح زیر است:
برادر ارجمند جناب آقای دکتر علی محمد زنگانه جانباز و برادر معزز شهیدان والامقام عباس و یعقوب زنگانه
با سلام
انتصاب شایسته حضرت عالی به عنوان استاندار گلستان که نشان ازتعهد، شایستگی، تجربیات گران‌بها و توانمندی آن جناب دارد، مایه مباهات و خرسندی است.
استان گلستان از دیرباز تاکنون مهد پرورش بزرگ مردانی بود که خدمات بی‌شائبه و بی ‌بدیلی به اسلام و ایران عزیز داشته و در طول هشت سال دفاع مقدس نیز با تقدیم هزاران شهید و جانباز و آزاده سرافراز دین خود را به این آب و خاک به بهترین نحو ممکن ادا کرده است لذا داشتن مدیری ایثارگر، مدبّر، خدوم و دلسوز در رأس هرم اداری استان حق مسلم مردم ولایت مدار گلستان است.
بدون تردید با نگاه به پیشینه جناب عالی در عرصه های مختلف و نیز سوابق درخشان مدیریتی، این انتصاب برای استان منشأ اثر، دارای خیر و برکات و زمینه ساز توسعه همه جانبه آن خواهد بود.
اینجانب به نمایندگی از خانواده‌های مکرم شهدا و ایثارگران انتصاب شایسته جنابعالی را به سمت استاندار گلستان که حاکی از تعهد، توانمندی و حسن سوابق خدمتی است، صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم. یقیناً تخصص و تجارب شما زمینه ارائه خدمات گسترده‌تر به هم استانی های فرهیخته و فهیم را فراهم خواهد کرد.
امید است در دوره مدیریت حضرتعالی تحول و جهش خوبی در حوزه ترویج و توسعه فرهنگ غنی ایثار و شهادت در این استان با توجه به ظرفیتهای موجود داشته باشیم.
انتهای پیام/

0 [1]
0 [1]