وزیری مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران استان گلستان:امنیت، آرامش و اقتدار ایران اسلامی حاصل جان‌فشانی شهدا و ایثارگران می‌باشد

کدخبر:۵۵۹۳۲

خدمت بی منت به جامعه ایثارگری توفیق الهی است

مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران استان گلستان گفت؛ خانواده‌های معظم شهدا سرمایه ارزشمند جامعه هستند و خدمت بی منت و توام با تکریم به این قشر معزز توفیق الهی برای همه مسئولان است.

به گزارش البرز گلسان به نقل از  ایثار واحد گلستان: اسرافیل وزیری به همراه مدیرکل محیط زیست استان در حاشیه  دیدار با خانواده معظم شهید تاج محمد باشقره به خبرنگار ایثار واحد گلستان گفت:امنیت، آرامش و اقتدار ایران اسلامی حاصل جان‌فشانی شهدا و ایثارگران می‌باشد.
وی ادامه داد: شهدا و ایثارگران با تقدیم جان و مال خود حماسه‌های بی‌نظیری را آفریدند و امروز ما نیز وظیفه‌داریم پاسدار خون‌های پاکی باشیم که امنیت کشور را برای همه ما رقم زدند.
مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران گلستان گفت؛ خانواده‌های معظم شهدا سرمایه ارزشمند جامعه هستند و خدمت بی منت و توام با تکریم به این قشر معزز توفیق الهی برای همه مسئولان است.
این مقام مسئول بر ضرورت انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های جوان‌تر تأکید و خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی با اتکا به همین فرهنگ نورانی است که امروز به یک قدرت منطقه‌ای تبدیل‌شده است لذا باید با ارتباط دائم با خانواده‌های این عزیزان مشی شهدا را در زندگی عملی خویش ادامه دهیم.
شهید تاج محمد باشقره در تاریخ ۲۵مهرماه ۱۳۹۷در درگیری با شکارچیان غیر مجاز در منطقه حفاظت شده سولگرد واقع در پارک جنگلی گلستان بر اثر اصابت گلوله  به درجه رفیع شهادت نائل گشت.
انتهای پیام/

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۲۵ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۹:۳۵ ب.ظ

دیدگاه