- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

ورود مجمع وفاق و توسعه غرب استان گلستان به عرصه فعالیتهای اجتماعی و سیاسی و فرهنگی استان با اعلام سرعت بخشیدن به توسعه پایدار

به گزارش پایگاه خبری البرز گستان اولین نشست عمومی اعضای مجمع وفاق و توسعه غرب استان گلستان با دعوت هئیت موسس در روز چهارشنبه در محل سالن اداره ارشاد اسلامی شهرستان کردکوی برگزار گردید.
در این جلسه که تعدادی از نیروهای سیاسی و فرهنگی اجتماعی منطقه غرب استان ا ز جمله  شیخ نورالدین صالحی ومهدی ایرجی وهادی ایرجی سلیمان رستمانی ویوسف علی رستمانی شیخ احمد صالحی و حامد احمدی حضور داشتند .

از مصوبات این جلسه   مقررشد پس از مرحله عضو گیری نسبت به برگزاری مجمع اعضا به انتخاب شورای ی مرکزی وروند جاری فعالیت ها در قالب مرامنامه تدوین شده اقدام نمایند .ضمن اینکه  این مجمع با فعالیت ۴ ماهه مرامنامه تدوین شده و به اطلاع اعضای رسیده است .

در این نشست ابتدا شیخ احمد صالحی  ضمن برشمردن برنامه های  این مجمع  هدف از این گردهمایی رادور هم جمع شدن و شناسائی استعدادها و ظرفیتها و ایجاد زمینه رشد و بالندگی جوانان در منطقه  نامبرد.

وی همچنین اظهار نمود: برای رسیدن به زندگی حداقلی در منطقه هیچ اهرمی قدرتمند تر از انسجام و وحدت نیست .

وی در ادامه افزود : برای باهم بودن باید همه چیز را کنار بگذاریم و منیت را نیز کنار بگذاریم و باید با خط مشی اعتدالی و وفاق در جامعه گام برداریم .

شیخ احمد صالحی در خاتمه افزود:  یکسال می باشد که این مجمع دارد کار می کند و با این اهداف و نگاه و راهکار که حرفی برای گفتن داشته باشیم وحضور ما در این مجمع حضور انتخاباتی نیست و تجربه نشان داد که بعد از انتخابات این گونه تشکل ها ماندگاری ندارد.

همچنین در این جلسه  یوسف رستمانی نیز در بحث تفاهم و اختلاف سلیقه ها بیان داشت که: اختلاف سلیقه یک چیز طبیعی در منطقه می باشد و می بنیم گاها در هدایت کشور نیز اختلاف سلیقه وجود دارد.

در این نشست مهدی ایرجی نیز در سخنان کوتاهی بیان داشت : بحث وفاق پیش زمینه توسعه است و توسعه پیش زمینه تولید علم و تولید نیروی انسانی وی همچنین افزود : مانیروهای  در منطقه داریم که در حد معاون استاندار و استاندار می باشد که فرماندار جای خود دارد .

وی  افزود اگر این مجموعه همراهی کند اطمینان داشته باشید می توانید به آن اهدافی می خواهیم برسیم .

لازم به توضیح می باشد که مجمع وفاق غرب استان گلستان تشکلی نوپا  می باشد که از فعالین سیاسی فرهنگی و اجتماعی در غرب استان تشکیل شده و دارای اساسنامه و مرامنامه می باشد و مقرر شده دفتر مرکزی آن در مرکز استان گرگان باشد.

همچنین فعالیتهای مجمع وفاق در ابعاد مختلف فرهنگی اجتماعی و سیاسی و اقتصادی و به منظور سرعت بخشیدن به توسعه پایدار منطقه می باشد . همچنین این مجمع دارای شورای مرکز مرکب از ۱۱ نفر اصلی و ۳ نفر عضو علی ا لبدل می باشد که ۳ نفر از شهرستان کردکوی و ۳ نفر از بندر گز ۲ نفر از بندر ترکمن و یک روحانی و ۲نفر از اعضای هئیت موسس در این ترکیب می باشند و انتخاب اعضا ی       و فاق می بایستی از شهروندان شهر ها وروستاها ی غرب گلستان باشد و ملاک انتخاب محل تولد و یا محل سکونت آنها می باشد.

توضییح اینکه اعضای هئیت موسس این مجمع عبارتند از : سید فاضل حسینی – رضا کیانی- حجت سلمانی- مهدی ایرجی – رضا سعدی – یوسف رستمانی – شیخ احمد صالحی می باشند.

IMG_0465 [1]IMG_0481 [2]

IMG_0472 [3]IMG_0483 [4]

IMG_0475 [5]IMG_0489 [6]

+28 [7]
0 [7]