استاندار گلستان:همت، اقتدار، هوشمندی و تعهد در پلیس اسلامی نمایان است / پلیس گلستان در ماموریت های مختلف خوش درخشیده است

کدخبر:۵۵۶۷۲

پلیس در ماموریت های مختلف خوش درخشیده است/ هوشمندی و اقتدار از وی‍ژگی های پلیس اسلامی
استاندار گلستان با اشاره به تلاش های مجاهدانه مجموعه فرماندهی انتظامی استان برای تامین نظم و امنیت، گفت: پلیس در ماموریت های مختلف خوش درخشیده است.
به گزارش البرز گلستان به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، دکتر “هادی حق شناس” در مراسم صبحگاه هفته ناجا در ستاد انتظامی گلستان، اظهار داشت: هفته نیروی انتظامی را به همه تلاشگران عرصه نظم و امنیت و خانواده محترم آنان تبریک گفته و آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون برای آنان دارم.
وی با اشاره به شعار هفته ناجا “پلیس هوشمند، امنیت پایدار”، افزود: امروز نیروی انتظامی با هوشمندی و درایت بالا مشغول انجام وظیفه و تامین نظم و امنیت بوده و با عملکرد خوب خوب رضایت مردم را جلب کرده است.
استاندار گلستان گفت: در واقع پلیس هم بیم است و هم امید؛ برای هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت بیم بوده و در مقابل آنان قاطعانه برخورد می کند و برای شهروندان قانونمدار پناهگاهی امن و قابل اعتماد است.
رئیس شورای تامین استان گلستان با اشاره به گستردگی و تنوع ماموریت های پلیس، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در ماموریت های مختلفی حضور فعال داشته و در همه آن ها بخوبی وظیفه اش را انجام می دهد.
حق شناس در ادامه ضمن تقدیر از تلاش های مجاهدانه و شبانه روزی سردار “سعید دادگر” و مجموعه فرماندهی انتظامی استان، گفت: پلیس گلستان طی یک سال اخیر در ماموریت های مختلف خوش درخشیده است.
استاندار گلستان با بیان اینکه به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، پلیس ویترین امنیت کشور است، اظهار داشت: همت، اقتدار، هوشمندی و تعهد در پلیس اسلامی نمایان است و مردم با دیدن کارکنان خدوم نیروی انتظامی احساس امنیت و آرامش می کنند.
وی گفت: پلیس علاوه بر انجام ماموریت های ذاتی در سایر مواردی که مردم نیاز داشته باشند با تمام وجود در میدان حاضر می شود که نمونه های بارز آن را در حوادث مختلف نظیر آتش سوزی جنگل ها، سیلاب، زلزله و کرونا همگان شاهد بوده اند.
حق شناس در پایان با تاکید بر اینکه امنیت زیربنای همه فعالیت های جامعه است، خاطرنشان کرد: توسعه کشور در گرو امنیت پایدار است لذا همه دستگاه ها باید در حد توان خود در راستای تقویت نظم و امنیت یاریگر پلیس باشند.

/ انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۱۷ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲:۱۳ ب.ظ

دیدگاه