به کمک خیرین مسجدجامع گلشن گرگان،۲۰ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد در گرگان به آغوش خانواده بازگشتند

کدخبر:۵۵۵۹۳

همزمان با دهه آخر ماه صفرآزادی ۲۰ زندانی به کمک خیران مسجد جامع گلشن گرگان

البرز گلسان/همزمان با دهه آخر صفر به کمک خیران مسجد جامع گلشن گرگان ۲۰ زندانی جرایم غیرعمد در استان آزاد شدند.

این اقدام خداپسنادانه به همت آیت الله سید کاظم نورمفیدی ، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان و با کمک ۲۵۰ میلیون تومانی خیران این مسجد به ثمر نشست.

غلامرضا سرلک ، مدیر کل زندان‌های استان گلستان نیز گفت : از ابتدای امسال تا کنون ۶۵ زندانی جرائم غیرعمد در استان با کمک بیش از یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومانی خیران، آزاد شدند.

به گفته وی این مددجویان مبالغی بین ۱۰۰ تا ۵۰۰ میلیون ریال بدهی داشتند.

وی گفت: در میان افراد آزاد شده امروز سه نفر زن بودند. ودر خصوص آزادی ۲۰ زندانی امروز  این زندانیان که یکی از آنان حدود ۱۸ سال دوران محکومیت خود را سپری می‌کرد بیش از ۱۰ میلیارد ریال بدهی داشتند که ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال آن توسط خیرین تامین و بقیه توسط شکات بخشیده شد.

مدیرکل رندان‌های گلستان گفت: طرح آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد زندان‌های گلستان در سال جاری تحت عنوان “نذر هشتم” به نیت امام رضا (ع) از سوی خیرین، نیکوکاران، نهادهای دولتی و کمک‌های ستاد دیه در حال انجام است.

موسسه نیکوکاری مسجد جامع گلشن گرگان با مشارکت آیت‌الله نورمفیدی پیش از این در سال جاری همزمان با ولادت امام‌حسین (ع) با پرداخت یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال مقدمات‌ آزادی ۱۷ مددجوی جرائم غیرعمد را در سال جاری فراهم کرده بود.

همچنین‌از سوی نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان یک جلد کلام‌الله مجید با یک شاخه گل رُز و نیز از سوی اداره کل اوقاف و امور خیریه بسته معیشتی به هر یک از مددجویان آزاد شده امروز اهدا شد.

/ انهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۱۴ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۱۸ ق.ظ

دیدگاه