- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

مهندس برزمینی مدیرکل ورزش و جوانان گلستان در مجمع عمومی انتخابات هیات کوهنوردی استان: باید تلاش شودهیات کوهنوردی در دوره جدید جزو پنج استان اول کشور قرار گیرد

کدخبر:۵۵۵۴۷

محمد فلاحی در مجمع عمومی انتخابات روز یکشنبه هیات کوهنوردی و صعودهای ورزش گلستان با حضور رضا زارعی رییس فدراسیون کوهنوردی به مدت چهار سال به عنوان رییس جدید این هیات ورزشی استان انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار البرز گلستان به نقل زایرنا، فلاحی در این انتخابات مجمع هیات کوهنوردی امروز گلستان ۱۴ رای از ۱۶ رای ماخوذه را به خود اختصاص داد و محمدعلی عرب‌مفرد فقط ۲ رای کسب کرد و سیدمحسن میرصالحی که به عنوان کاندیدای سوم‌ نام نویسی کرده بود، بدون اعلام قبلی در مجمع حضور نداشت.

علی باقری مسئول امور مجامع فدراسیون‌های ورزشی کشور به عنوان نماینده و ناظر وزارت ورزش و جوانان به همراه حمید آسیابان مسئول کمیته استان‌های فدراسیون کوهنوردی در این مجمع به همراه مدیرکل ورزش و جوانان و اعضای مجمع حضور داشتتد.

رییس فدراسیون کوهنوردی در این نشست، گلستان را از استان‌های باثبات در این رشته برشمرد و گفت: قرار گرفتن در میان نیمه بالای استان‌های کشور، نشانه رشد این رشته در گلستان است.

وی با اشاره به وجود ۳۵ رشته در زیرمجموعه این فدراسبون و هفت سطح باشگاهی که تحت آموزش قرار دارد، بیان داشت: از کیفیت آموزش در هیچ شرایطی نمی‌گذریم‌و تلاش داریم کیفیت آموزش را به همراه ایمنی ارتقا دهیم.

وی یادآور شد: ویروس کرونا برغم تمامی تهدیداتی که در جامعه ایجاد کرد، برای فدراسیون ما یک فرصت بود و جمعیت زیادی وارد طبیعت و کوهستان شدند و به مرور با این رشته آشنا شدند و به سیستم‌های آموزشی آن روی آوردند.

رییس فدراسیون کوهنوردی با اشاره به اینکه باید از این فرصت ایجاد شده نهایت استفاده را کرد، افزود: سال گذشته ۵۰ هزار نفر آموزش دیده در کشور داشتیم.

زارعی در خصوص هزینه‌های بالای مربیان برای حضور در دوره‌ها، گفت: تلاش داریم از سال آینده مربیانی که در بازآموزی شرکت می‌کنند را ملزم به حضور در سه دوره با قیمت فدراسیون برای هیات‌های استانی استفاده کنیم، در غیر این صورت  تابلوی هیات آنها بسته خواهد شد.

رییس فدراسیون کوهنوردی گفت: زیرساخت‌های این رشته در گلستان مناسب نیست که در دوره مدیریت جدید باید برنامه‌ریزی در این خصوص انجام شود.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان گفت: در دیدار رییس فدراسیون و هیات همراه با استاندار گلستان، تخصیص دیوار سنگنوردی در سالن ورزشی مجموعه ورزشی شهدای کریم‌آباد گرگان با مشارک فدراسیون، استانداری و اداره کل ورز و جوانان مورد تصویب قرار گرفت.

قاسمعلی برزمینی بیان داشت: این رشته در گلستان جایگاه خوبی دارد و باید تلاش شود در دوره جدید جزو پنج استان اول کشور قرار گیرد.

/ انتهای خبر

0 [1]
0 [1]