نماینده لاهیجان و سیاهکل: تیم مذاکره کننده چیزی کم ندارد / منتقدین مذاکرات به فرمایشات رهبری توجه کنند

به گزارش پایگاه خبری البرز گلستان مذاکرات هسته ای امروز پس از ۱۲ سال به نتیجه رسید و جالب است بدانید که تحلیل ها، مصاحبه ها و نظرات نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در این خصوص چه بوده است.

ایرج ندیمی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) اظهار کرد: مجلس در مورد مذاکرات و تیم مذاکره کننده هیچ وقت نظر منفی نداشته است اما عده‌ای از اقلیت مجلس شاید خلاف این مسیر حرکت کنند و شاید همان ۷۰ نفری باشند که به وزیر آموزش و پرورش رای منفی دادند.

وی افزود:‌ رهبری در سخنرانی خود دو نکته مهم و قابل تامل را داشتند یکی اینکه فرمودند رهبری خود مذاکره را تائید کردند و آن را پذیرفتند. پس اگر می‌گویند مذاکره بد است یا خوب باید به این نکته توجه کنند. همچنین در مورد تیم مذاکره کننده نیز چهار صفت امین،‌ شجاع، غیور و متدین را به کار بردند و معلوم می‌کند این تیم چیزی کم ندارد و به نظر می رسد که اینهایی که ابراز نگرانی کردند عذرخواهی کنند.

این عضو کمیسیون اقتصادی تاکید کرد: باید منتقدین مذاکرات به فرمایشات رهبری توجه کنند و برخی اظهار نظرهای خود را تغییر دهند و با توجه به تائید رهبری از آن‌ها حمایت کنند. البته انتقاد و اظهارنظر بد نیست، اما نباید تخریب کنند؛ کما اینکه تا زمان توافق هر کس می‌تواند آن را انتقاد کند، اما به این معنا نیست که تیم هسته‌ای شجاعت و یا غیرت ندارد و یا اینکه خیانتکار است.

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۲:۴۶ ب.ظ

دیدگاه