- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

رئیس پلیس راهورفرماندهی انتظامی گلستان ازنوبت دهی اینترنتی درمراکز تعویض پلاک خبرداد

کدخبر:۵۴۹۸۲
نوبت دهی اینترنتی در مراکز تعویض پلاک

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اعلام کرد: به منظور تسریع در روند اجرای تعویض پلاک و جلوگیری از ازدحام جمعیت با مد نظر قراردادن شیوه نامه های بهداشتی نوبت دهی اینترنتی در مراکز تعویض پلاک اجرا می شود.
البرز گلستان/رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان گلستان در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: به منظور تسریع در روند اجرای تعویض پلاک و جلوگیری از ازدحام جمعیت با مد نظر قراردادن شیوه نامه های بهداشتی نوبت دهی اینترنتی در مراکز تعویض پلاک اجرا می شود.
وی افزود: اطلاع رسانی لازم از طریق صدا و سیما ، نشریات و کانال های پرمخاطب محلی در استان صورت گرفته تا متقاضیان دریافت خدمات در مراکز تعویض پلاک با اخذ نوبت اینترنتی در ساعت و تاریخ اعلامی در دفاتر و مراکز تعویض پلاک حضور یابند .
سرهنگ بسطامی ادامه داد: بعضا متقاضیان خدمات ساعت اعلامی را رعایت نکرده و از ابتدای صبح در مراکز تعویض پلاک حاضر که این امر موجب تجمع بیش از حد و بعضا اخلال در ارائه خدمات می گردد.
رئیس پلیس راهوراستان در پایان خاطر نشان کرد: متاسفانه مراجعین محترم در هنگام تحویل مدارک به باجه مربوطه و علی رغم اعلام کاربر مبنی بر رعایت فاصله اجتماعی تا زمان ثبت مشخصات در سیستم، مقابل باجه حضور داشته و از صندلی های تعبیه شده استفاده نمی نمایند که این امر باعث تجمع بیش از حد در مقابل باجه می شود

/ انتهای خبر

0 [1]
0 [1]