دکتر صابری رئیس بهداشت درمان شهرستان بندرگز:طرح تحول نظام سلامت بی شک منجر به ارتقاء جامعه خواهدشد

جلسه هماهنگی برنامه بهبر مرکز بهداشت شهرستان بندرگز با حضور سرپرست شبکه بهداشت و

درمان ، مسئول واحد گسترش شبکه و پزشکان و کادر پرشک خانواده در مراکز بهداشتی درمانی در محل سالن کنفرانس این مرکز تشکیل شد .

دکتر صابری سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرگز ضمن عرض خیرمقدم و تبریک بمناسبت روز پزشک و روز کارمند در خصوص نحوه اجرای برنامه برنامه پزشک خانواده در سطح شهرستان به برنامه های جاری طرح تحول نظام سلامت در بخش درمان و تحولات ایجاد شده پس از اجرای آن و اجرای قریب الوقوع این طرح در بخش بهداشت و بسته های پیشنهادی مربوطه برای حاضرین صحبت کرد .

وی گفت : در این برنامه چالشهای برنامه پزشک خانواده دیده شده و سطح هماهنگیها بین بیمه و بهداشت ارتقاء یافته است .

دکتر صابری تاکید کرد این برنامه ( طرح تحول نظام سلامت در بهداشت ) بی شک منجر به ارتقاء سطح سلامت در جامعه و بهبود سطح رضایتمندی در بین بیماران و مراجعین خواهد شد .

وی در ادامه خواستار عملیاتی کردن برنامه ها در سطح مراکز بهداشتی درمانی و ارتقاء کیفیت خدمات و مراقبتهای قابل ارائه به گروه هدف و مراجعین به مراکز بهداشتی درمانی شد .

دکتر عربعلی مسئول بیمه روستائیان اداره کل بیمه سلامت هم ضمن ارائه آموزشهای لازم و انتظارات بخش بیمه از تیمهای سلامت و بخش بهداشت به تغییرات جدیدی که بزودی در آخرین دستورالعمل برنامه پزشک خانواده اعمال میشود اشاره کرد .

وی در پایان به سئوالات و ابهامات پزشکان و ماماهای شاغل در مراکز بهداشتی درمانی تابعه پاسخ گفت .

همچنین دکتر پورباقر مسئول واحد گسترش ضمن اشاره به آخرین نامه ها و دستورالعملها و بازرسیهای بعمل آمده و … نکات مورد توجه را به پزشکان و ماماهای شاغل در برنامه پزشک خانواده ابلاغ کرد .

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۶:۲۴ ق.ظ

دیدگاه