با مدیریت محمدصلاح لیورپول موفق شدبا سه گل نوریچ راشکست دهد

کدخبر:۵۴۲۲۳

به گزارش البرز گلستان/ “ورزش سه”، لیورپول که در فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر انگلیس هرگز شرایط خوبی را سپری نکرد، امروز در اولین بازی خود در فصل جدید به مصاف نوریچ رفت که نهایتاً مسابقه دو تیم با نتیجه ۳-۰ به سود قرمزهای آنفیلد خاتمه یافت.

در دقیقه ۱۱ لیورپول تا آستانه به ثمر رساندن گل اول خود پیش رفت اما ضربه سر دیه گو ژوتا از زیر طاق دروازه توسط دروازه بان نوریچ به بیرون کشیده شد و به کرنر رفت.

در دقیقه ۱۸ محمد صلاح این فرصت را داشت که روی پاس الکساندر آرنولد دروازه نوریچ را باز کند اما ضربه این ستاره مصری توسط دروازه بان حریف مهار شد.

در ادامه تیم میزبان کمی جلوتر آمد و در دقیقه ۲۰ تیمو پوکی می‌توانست برای نوریچ گلزنی کند اما ضربه این بازیکن در زاویه ای تقریباً بسته توسط آلیسون بکر مهار شد.

در دقیقه ۲۳ محمد صلاح می‌توانست به زیباترین شکل ممکن دروازه نوریچ را باز کند اما ضربه والی این بازیکن با اختلاف بسیار کم از کنار دروازه عبور کرد.

در دقیقه ۲۶ بالاخره قفل دروازه نوریچ شکسته شد و دیه‌گو ژوتا برای لیورپول گلزنی کرد. ارسال الکساندر آرنولد به روی دروازه به محمد صلاح رسید اما توپ از زیر پای این بازیکن عبور کرد تا به ستاره پرتغالی برسد و ژوتا نیز با یک ضربه تمام کننده گلزنی کرد تا نتیجه ۱-۰ شود.

در لحظات ابتدایی نیمه دوم لیورپول می توانست گل دوم را هم به ثمر برساند و خیال خود را راحت کند اما ضربه سادیو مانند در دهانه دروازه توسط مدافع نوریچ یعنی آرونز برگردانده شد.

 

در دقیقه ۶۵ لیورپول توانست گل دوم را وارد دروازه حریف کند. پاس فوق العاده محمد صلاح برای روبرتو فیرمینو در دهانه دروازه باعث شد این بازیکن گلزنی کند تا نتیجه ۲-۰ شود.

 

 

 

 

در دقیقه ۷۴ کرنر ارسالی بازیکنان لیورپول در پشت محوطه جریمه نوریچ به محمد صلاح رسید و این بازیکن با یک ضربه پای چپ مهار ناشدنی برای بار سوم دروازه حریف را باز کرد و نتیجه را به ۳-۰ تغییر داد و نهایتاً مسابقه با همین نتیجه خاتمه یافت.

  انتهاب حبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۳۸ ق.ظ

دیدگاه