- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

دیدارحسینی طلب مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان با افتخاری مدیر پایگاه خبری تحلیلی البرز گلستان به مناسبت روز خبرنگار

کدخبر:۵۴۱۴۳

سیدعلیرضا حسینی طلب:قانون مداری و شفافیت را سرلوحه کار خود قرار دادیم


البرز گلستان/به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار، سیدعلیرضا حسینی طلب مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان با افتخاری مدیر پایگاه خبری تحلیلی البرز گلستان دیدار کرد.

حسینی طلب ضمن تبریک روز خبرنگار، گفت: اصحاب رسانه با انتشار اخبار و رویدادهای مهم مهارت آموزی و همراهی مجموعه آموزش فنی و حرفه ای استان توانسته اند کمک بزرگی به ترویج و اشاعه فرهنگ مهارت آموزی استان کنند.

وی افزود: ما قانون مداری و شفافیت را سرلوحه کار خود قرار دادیم چون اعتقاد داریم قانون مدار و شفافیت باعث عدالت می شود.

حسینی طلب تصریح کرد: شفافیت و قانون مداری در اجرای برنامه های حوزه مهارت آموزی در استان باعث شده مشارکت در ترویج و توسعه مهارت آموزی افزایش داشته باشد و همکاری های بین دستگاه های اجرایی افزایش چشمگیری پیدا کند.

وی همچنین گفت: شفافیت در امور باعث افزایش مسئولیت پذیری مسئولین و کارکنان در مجموعه شده و اعتماد و انگیزه را بالا برده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان در پایان بیان کرد: از تمامی اصحاب رسانه که ما را در نهضت مهارت افزایی یاری کردند تقدیر و تشکر کرده و درخواست همراهی و یاری بیشتر با مجموعه آموزش فنی و حرفه ای را به عنوان یاوران مهارت دارم تا بتوانیم استانی توسعه یافته با نیروهای کارآمد داشته باشیم.

انتهای خبر

0 [1]
0 [1]