دیدارحسینی طلب مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان با افتخاری مدیر پایگاه خبری تحلیلی البرز گلستان به مناسبت روز خبرنگار

کدخبر:۵۴۱۴۳

سیدعلیرضا حسینی طلب:قانون مداری و شفافیت را سرلوحه کار خود قرار دادیم


البرز گلستان/به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار، سیدعلیرضا حسینی طلب مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان با افتخاری مدیر پایگاه خبری تحلیلی البرز گلستان دیدار کرد.

حسینی طلب ضمن تبریک روز خبرنگار، گفت: اصحاب رسانه با انتشار اخبار و رویدادهای مهم مهارت آموزی و همراهی مجموعه آموزش فنی و حرفه ای استان توانسته اند کمک بزرگی به ترویج و اشاعه فرهنگ مهارت آموزی استان کنند.

وی افزود: ما قانون مداری و شفافیت را سرلوحه کار خود قرار دادیم چون اعتقاد داریم قانون مدار و شفافیت باعث عدالت می شود.

حسینی طلب تصریح کرد: شفافیت و قانون مداری در اجرای برنامه های حوزه مهارت آموزی در استان باعث شده مشارکت در ترویج و توسعه مهارت آموزی افزایش داشته باشد و همکاری های بین دستگاه های اجرایی افزایش چشمگیری پیدا کند.

وی همچنین گفت: شفافیت در امور باعث افزایش مسئولیت پذیری مسئولین و کارکنان در مجموعه شده و اعتماد و انگیزه را بالا برده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان در پایان بیان کرد: از تمامی اصحاب رسانه که ما را در نهضت مهارت افزایی یاری کردند تقدیر و تشکر کرده و درخواست همراهی و یاری بیشتر با مجموعه آموزش فنی و حرفه ای را به عنوان یاوران مهارت دارم تا بتوانیم استانی توسعه یافته با نیروهای کارآمد داشته باشیم.

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۴:۴۶ ب.ظ

دیدگاه