خانواده های زندانیان گلستانی می توانند برای ملاقات تصویری ، درخواست اینترنتی خود راثبت کنند

کدخبر:۵۳۹۰۷

آغاز نوبت دهی اینترنتی برای ملاقات تصویری خانواده های زندانیان
به گزارش البرز گلستان /رئیس کل دادگستری گلستان گفت: از امروز خانواده های زندانیان می توانند برای ملاقات تصویری ، درخواست خود را اینترنتی ثبت کنند .
حیدر آسیابی افزود: به علت شیوع کرونا، ملاقات‌های حضوری کمتر شده است و برای همین بستر برای دیدار تصویری زندانیان و خانواده های آنان را فراهم کرده ایم.
آسیابی ادامه داد: از امروز خانواده های مددجویان می توانند به نشانی اینترنتی meeting.adliran.ir مراجعه و روز ، ساعت ، نام مددجو و نزدیک ترین دفتر خدمات الکترونیک قضایی به محل زندگی خود را تعیین و ثبت کنند .
وی افزود: پس از ثبت درخواست ، پیامک تایید برای خانواده ها فرستاده می شود و افراد می توانند در زمانی که خودشان تعیین کرده اند با مددجویان تصویری دیدار کنند .
آسیابی گفت: برای حفظ حریم خصوصی خانواده ها ، در دفاتر خدمات الکترونیک قضایی ، اتاقک مخصوص ملاقات تدارک دیده شده است تا افراد در فضای امن و آرام با مددجو دیدار و گفتگو کنند.
رئیس کل دادگستری گلستان گفت: ملاقات الکترونیکی در بستر امن سامانه های قوه قضائیه در دفاتر خدمات الکترونیک قضایی انجام می شود .
حیدر اسیابی افزود: ۳۴ دفتر خدمات قضایی الکترونیک در استان فعال است که تاکنون دفاتر گرگان ، بندرگز، کلاله ، آزادشهر و مراوه تپه بستر برای ملاقات تصویری مددجویان و خانواده هایشان را فراهم کرده اند و دفاتر سایر شهرها هم به تدریج تجهیز خواهند شد.

/ انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۸:۳۰ ق.ظ

دیدگاه