حجت الاسلام سلیمانی فرد مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان:عیدی دادن و اطعام نیازمندان باید در عید غدیر توسعه یابد

کدخبر:۵۳۸۸۰

حجت الاسلام سلیمانی فرد گفت: عیدی دادن و اطعام نیازمندان از جمله فرهنگ های نابی است که باید در عید غدیر توسعه یابد

البرز گلستان/حجت الاسلام «روح الله سلیمانی فرد» مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان با گرامیداشت دهه امامت و ولایت اظهار کرد: طی سنوات گذشته در استان گلستان و شهر دارالمومنین گرگان اقدامات فرهنگی خوبی انجام می شد اما در حال حاضر اقدامات انجام شده انسجام بیشتری دارد و به طور قطع انسجام و وحدت، تفضل و رحمت پروردگار را به دنبال دارد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان ادامه داد: خوشبختانه همگرایی دستگاه های فرهنگی، هیئات مذهبی، موسسه ها و تشکل های مردم نهاد رو به افزایش است و این همگرایی و انسجام برکات زیادی دارد.

وی متذکر شد: دشمن در باطن خود در برخی مسائل مانند مسئله هلوکاست، اسرائیل غاصب و غیره وفاق و خطوط قرمزی دارد که در بسیاری از موقعیت ها ما را در تنگنا قرار داده لذا ضروری است ما نیز بر مبنای گفتمان اهل البیت(علیهم اسلام) و انقلاب اسلامی  همگرایی ایجاد کنیم.

 

حجت الاسلام سلیمانی فرد، وحدت اقوام و شیعه و سنی را ارزشمند خواند و با اشاره به عید غدیر افزود: در روایات عیدی دادن در روز عید غدیر سفارش شده است، گرچه این کار نیکو منحصر به سادات شده اما متعلق به عموم مردم و از اعمال عید غدیر است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان با بیان اینکه عیدی دادن و اطعام فقرا در عید غدیر از جمله فرهنگ های نابی است که باید توسعه یابد، تاکید کرد: بزرگداشت عید غدیر خم امری ضروری است.

/ انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۴:۲۰ ب.ظ

دیدگاه