به مناسبت هفته ملی مهارت عنوان شد:بهره‌مندی بیش از ۸۰۰ نفردر مرکزآموزش فنی و حرفه ای خواهران گرگان در یک سال گذشته از آموزش های مهارتی

کدخبر:۵۳۸۶۰
در یک سال گذشته بیش از ۸۰۰ نفر در مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران شهرستان گرگان و در ایام شیوع ویروس کرونا از آموزش های مهارتی بهره‌مند شدند.
رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران شهرستان گرگان از آموزش به بیش از ۸۰۰ نفر خبر داد.
به گزارش خبرنگار البرز گلستان /مهین رضایی،رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران شهرستان گرگان به  مناسبت هفته ملی مهارت گفت:این آموزش ها در قالب ۵۶ حرفه و ۹۴ دوره برای گروه های هدف اعم از آسیب دیدگان اجتماعی (خانواده های آسیب دیده از اعتیاد), افراد دارای معلولیت، پناهندگان و اتباع خارجی، دانش آموختگان و فارغ التحصیلان دانشگاهی،دانشجویان،زنان خانه دار،زنان سرپرست خانواده و اعضای خانواده هایشان ، ساکنین سکونتگاه های غیر رسمی، متقاضیان مهارت آموزی و معتادین بهبودیافته اجرا شده است.
رضایی افزود: در خوشه صنعت ۲۲۷ نفر ،در خوشه خدمات ۴۴ نفر، در خوشه فرهنگ و هنر ۵۴۲ نفر و خوشه کشاورزی ۲۶ نفر عملکرد آموزشی این مرکز در بخش دولتی بوده است.
در ادامه رئیس مرکز گفت: در آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای شهرستان در سال گذشته ۴۹۲۳ نفر آموزش های مهارتی را در حوزه های خدمات و فرهنگ و هنر و کشاورزی و صنعت در قالب ۱۵۰ آموزشگاه فعال شهرستان کسب کرده اند که از این تعداد ۳۶۷۳ نفر زن و ۱۲۵۰ نفر مرد بوده است.
لازم به ذکر است در مجموع آموزش های دولتی و آموزشگاه های آزاد برای ۴۳۷۰ نفر از افرادی که در آزمون های تئوری و عملی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور قبول شده آمد گواهی نامه مهارتی صادر شده است.

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۰ ق.ظ

دیدگاه