- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

پیام تبریک سیدعلیرضا حسینی طلب مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان به مناسبت هفته ملی مهارت

کدخبر:۵۳۷۸۸

البرز گلستان/سیدعلیرضا حسینی طلب مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان در پیامی فرا رسیدن هفته ملی مهارت و ششم مرداد روز کارآفرینی و آموزش های فنی و حرفه ای را تبریک گفت.
متن پیام تبریک به شرح ذیل است:

برای توسعه و پیشرفت هر کشور نیازمند جامعه ای خلاق ، پویا و با مهارت هستیم که یکی از راه های شکوفایی استعدادهای جوانان ایجاد انگیزش در مسیر مهارت آموزی و کسب مهارت است.

ریشه اصلی مشکل بیکاری جوانان به ویژه دانش آموختگان نداشتن مهارت یا ضعف مهارتی است که شانس دست یافتن به اشتغال بویژه اشتغال پایدار را از آنها گرفته است.ترویج فرهنگ مهارت آموزی جهت برون رفت از معضل بیکاری امری ضروری است و برای رسیدن به اهداف توسعه و اشتغال پایدار باید گام‌های اساسی برداشته شود.

هفته ملی مهارت فرصتی برای توسعه و ترویج آموزش‌های فنی و حرفه‌ای است و ترویج فرهنگ مهارت آموزی برای برون رفت از معضل بیکاری امری ضروری است.

اینجانب فرارسیدن هفته ملی مهارت و ششم مرداد روز ملی کارآفرینی و آموزش های فنی و حرفه ای را به تمامی دست اندرکاران و تلاشگران عرصه مهارت آموزی کشور به ویژه جامعه پرتلاش آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان تبریک عرض نموده؛توفیق همگان را در راستای تحقق نهضت مهارت افزایی در جهت توسعه اشتغال و ریشه کن شدن معضل بیکاری را مسالت دارم.

سیدعلیرضا حسینی طلب
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان

/ انتهای پیام

 

0 [1]
0 [1]