معقولی مدیر آموزش و پرورش بندرگز درتشریح عملکرد۲۰ماهه ازاقدام به احداث بیش از۷ باب مغازه بااهداف آموزشی وتجاری برای دانش آموزان وفرهنگیان درسطح شهرستان خبرداد

کدخبر:۵۳۷۸۳

مدیر آموزش و پرورش بندرگز در تشریح عملکرد۲۰ماه گذشته آموزش و پرورش این شهرستان گفت:

بیش از ۷ باب مغازه با اهداف آموزشی و تجاری برای دانش آموزان و فرهنگیان در سطح شهرستان در دست اقدام است.

علی اکبر معقولی مدیر آموزش و پرورش بندرگز در تشریح اقدامات آموزش و پرورش استان در ۲۰ ماه گذشته اظهار داشت: بیش از ۷ باب مغازه در سطح شهرستان بندرگز برای مدارس با اهداف آموزشی و تجاری در دست احداث می باشد.

به گزارش البرز گلستان / علی اکبر معقولی مدیر آموزش و پرورش بندرگز از تاسیس ۱۴ رشته جدید در سطح هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش شهرستان خبر داد. وی افزود: رشته های جدید در سطح هنرستان ها با هدف ایجاد اشتغال و مهارت آموزی در دانش آموزان صورت گرفته است و نگاه ما ایجاد شغل در سال های آتی برای دانش آموزان بوده است.
وی با هدف رشد مهارت دانش آموزان در حوزه ورزش و نشاط و سلامتی از تاسیس دو اتاق درس تربیت بدنی در مدارس خبر داد و افزود: با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیون تومان اتاق های درس تربیت بدنی در مدارس شهیدان کمالی و شهید عبدالرسول جهانشاهی تاسیس و در اختیار مدیران محترم و دانش آموزان قرار گرفتند. وی همچنین از تاسیس بیش از ۵ اتاق بازی در سطح مدارس طی ۲۰ ماه گذشته خبر داد.
معقولی رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی در حوزه های امتحان نهایی و کنکور سراسری را مایه مباهات دانست و گفت: بحمدا… شهرستان بندرگز در حوزه رعایت پروتکل های بهداشتی بارها مورد ستایش قرار گرفته است که این مهم با همکاری مراقبین سلامت و اهتمام مدیران محترم مدارس و روسای حوزه های کنکور سراسری صورت گرفته است.
وی جذب ۶۶ نیروی حق التدریس در سطح شهرستان را رخدادی بسیار مهم و حائز اهمیت خواند و افزود: در سال ۹۸ ما توانستیم ۶۶ نفر نیروی حق التدریس بومی در شهرستان بکارگیری نماییم و از خروج این افراد از شهرستان جلوگیری نماییم.
این مقام مسئول با اشاره به ساماندهی نیروهای انسانی در سطح مدارس و اداره گفت: بحمدا… سازماندهی نیروهای انسانی با دقت و صراحت بالا در طول این ۲۰ ماه گذشته صورت گرفته است و ما هیچگونه تخلفی در صدور ابلاغ ها نداشته ایم.
معقولی از توزیع لوازمات بهداشتی همچون باند، ماسک، گاز استریل، محلول های ضد عفونی کننده و … در سطح مدارس خبر داد و افزود: ملزومات بهداشتی در سطح مدارس به دفعات در مدارس توزیع شده است و ما تمام توان خود را در این حوزه به کارگیری کرده ایم.

 / انتهای پیام

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۰۱ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۴:۰۷ ب.ظ

دیدگاه