- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گلستان خبر داد:حمایت از پایانه نامه های دانشجویان ارشد و دکترای که طرحش مرتبط با واحد های تولیدی باشد

به گزارش گروه اقتصاد پایگاه خبری البرز گلستاان به مناسبت هفته صنعت و معدن نشست خبری با حضور قوانلو رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت و محمد زاده مدیر شهرکهای صنعتی استان و بهرامی رئیس خانه صنعت و معدن و تجارت گلستان در سالن اجتماعات سازمان صنعت و معدن وتجارت برگزار گردید.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گلستان ضمن بیان اقدامات سه ماهه اوّل سال بیان داشت : برنامه سازمانی ما بحث زیر ساختها می باشد و توانستیم اعتبارات خوبی از منابع داخلی و استانی  بگیریم که ۴۵ پروژه را در جریان ساخت داریم که تا ۳۱تیر به اتمام برسد .

در بحث صنایع کوچک و نرم افزاری  به دلیل اینکه اعتقاد داریم بایدبه واحدهای صنعتی مشاوره بدهیم ما ۱۲ واحد مشاوره خدمات فنی مهندسی در حوزه های حسابر سی و طرحهای توجیهی تخصصی درمحل کسب کار آق قلا مستقر کردیم و ۳ واحد نیز در شهر ک صنعتی گنبد مستقر نمودیم .

محمد زاره در ادامه افزود: در حال حاضر قرار دادهای که منعقد نمودیم سه ماهه اول۱۱ قرار داد با صاحبان صنایع داشته ایم که روندش نسبت به استانهای دیگر بهتر است  یعنی عملا ۱۱ سرمایه گذار وارد شهرکهای صنعتی شدند. که انشالله در ماههای آینده شتاب بیشتری بگیرد.

۸ دوره آموزش مدیریتی و معاونتی داشتم با تعداد۱۶۲ نفر به ۱۶۰۰نفر ساعت و سه تور صنعتی برای آشنایی صاحبان تولید به منظور ارتباط با سایر صاحبان تولید در خارج از استان .

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گلستان در خاتمه در باره طرحهای حمایتی بیان داشت :در بحث صنایع کوچک به جد در فضای کسب و کار و مشاوره و آموزش  و تورهای صنعتی وحمایت از پایانه نامه های دانشجویان ارشد و دکترای که طرحش مرتبط با واحد های تولیدی باشدو ارزش عملیاتی داشته باشد در خدمتیم.

 

 

 

0 [1]
0 [1]