معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان :بعضی ها امروز امر بمعروف را تبدیل به پایگاه اجتماعی خود کردند

به گزارش  گروه فرهنگ پایگاه خبری البرز گلستان اولین جلسه ستاد امر بمعروف و نهی از منکر استان گلستان امروز با حضور حضرت آیت الله نور مفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان طهماسبی معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان و فتوحی مدیر کل سازمان بازرسی استان ولی نژاد مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی و عبدالحسینی مدیر کل صدا و سیمای استان گلستان در سالن اجتماعات استانداری بر گزارگردید.

در این جلسه طهماسبی معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان و دبیر ستاد احیائ امر بمعروف استان ضمن اعلام  اینکه قانون امر بمعروف و نهی از منکر در مجلس تصویب شده و در مورخ ۲اردبیهشت به دولت ابلاغ شده بیان داشت : در نظام جمهوری اسلامی باید هوشیارباشیم ودشمنان را بشناسیم و از ظرفیت هااستفاده کنیم و اگر از ظرفیت خود استفاده کنیم کمترین مشکل را در جامعه داریم .

دبیر شورای امر بمعروف استان سپس اظهار داشت : ما باید از ظرفیتها گروها و سمندها و کانونهای مساجد و دارالقرآن در امر بمعروف استفاده کنیم و متاسفانه ما از ظرفیتها کمتر استفاده می کنیم .

وی سپس ادامه داد: امروز دستگاههای اداری و اجرائی در نظام هستند و برخی از ضعفها را در دستگاههای اجرایی ازجمله : کاهش احترام به همدیگر و مدیران و بی محلی و عدم دقت و بی میلی و عدم علاقه به کار و رفتار بد با ارباب رجوع تمارض همکاران کاهش میزان کارهای اداری را نام برد.

طهماسبی همچنین ادامه داد: جمع آوری مدارک علیه یکدیگر جایگزین معروف شده و ما فکر می کنیم که منکر در کف خیابان است و بدحجابی مقابله کنیم . بعضی ها امروز امر بمعروف را تبدیل به پایگاه اجتماعی خود کردند.

وی همچنین در مورد وضعیت امروز فضای مجازی در جامعه بیان داشت : امروز شبکه های اجتماعی جای همه نواقص را پر کرده و اگر غافل باشیم آن تاثیر ی که شبکه های مجازی دارد قطعا رسانه ها ندارند

معاون سیاسی امنیتی استاندار در خاتمه بیان داشت : بر ای راه اندازی ستاد آموزش احیاء در دستگاهها از ظرفیت متینین و معتمدین و حراست و بسیج استفاده کنید

IMG_8296

 

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۰۹ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱:۳۳ ب.ظ

دیدگاه