نصیبی مشاور جوان استاندار گلستان همایش جوان و سبک زندگی قرآنی: قرآن در توانمندی و سبک زندگی جوانان بسیار تاثیرگذار است

به گزاش گروه جوان و فرهنگ پایگاه خبری البرز گلستان علی نصیبی پیش از ظهر امروز در حاشیه همایش جوان و سبک زندگی قرآنی که در سالن اجتماعات استانداری گلستان برگزار شد، در گفت‎وگو با خبرنگاران اظهار کرد: قرآن به عنوان کتاب آسمانی برای بسیاری از رفتارهای بشر امروز راهکار ارائه کرده است.

وی تصریح کرد: قصص قرآن و پند‎هایی که از دل این قصص استخراج می‎شود، برای زندگی جوانان می‎تواند بسیار کارگشا شود.

مشاور جوان استاندار گلستان ادامه داد: با توجه به اینکه ۳۹ درصد جوانان ما در محدود سنی ۱۵ تا ۳۴ سال قرار دارند و از این جهت آشنایی جوانان با تعالیم قرآنی و راهکارهای که ارائه می‎دهد بسیار مفید ارزیابی می‎شود و بر این اساس این همایش در استان پیش‎بینی شد.

نصیبی با بیان اینکه این جلسه با همکاری مشاور جوانان اداره کل تبلیغات اسلامی استان گلستان و حوزه مشاوران جوان استانداری گلستان برگزار شده است، افزود: مشاوران جوانان اداره کل و سازمان‎های استان گلستان مدعوین این مراسم هستند و با برگزاری این مراسم به دنبال آن بودیم که به سهم خود جوانان را با دیگاه‎های قرآنی و سبک زندگی اسلامی بیشتر آشنا کنیم.

وی ابراز داشت: وظایفی که حوزه مشاوران جوان استاندار گلستان دارد فراهم کردن بستر برای ارائه مشاوره‎ جوانان در امور‎ محتلف استان است و بر این اساس با برگزاری جلسات، نشست‎ها و کنفرانس‎ها به دنبال آشنایی جوانان با سبک زندگی اسلامی و بالابردن توانایی‎های جوانان هستیم.

مشاور جوان استاندار گلستان با بیان اینکه قرآن در توانمندی و سبک زندگی جوانان بسیار تاثیرگذار است، بیان داشت: با توجه به آنکه قرآن یک‌هزار و ۴۰۰ سال پیش بر پیامبر اکرم(ص) نازل شده است اما بسیاری از رمز‎های آن امروز در حال کشف شدن است.

نصیبی یادآور شد: نسل امروز جوان با مشکلات اشتغال و آسیب‎های اجتماعی رو به رو است که دوری از خانواده، فردگرایی و فروپاشی خانواده‎ها به خصوص با ابزارهای جدید و شبکه‎های اجتماعی از جمله مهمترین مسائلی است که می‎توان در این حوزه به آن اشاره کرد.

وی گفت: در آخرین گام در هفته جوان با همکاری دستگاه‎های اجرایی بحث تهدیدات شبکه‎های اجتماعی را مورد ارزیابی قرار دادیم و با نشست‎های مختلف به سهم خود در آگاه‌سازی و حل این مشکلات گام برداشته‎ایم.

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۰۸ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱:۰۴ ب.ظ

دیدگاه