حجت‌الاسلام لیوانی امام جمعه موقت گرگان:مشارکت حداکثری درانتخابات ۲۸ خردادامسال باعث هراس وخفقان درمیان دشمنان شده

کدخبر:۵۲۵۴۵

به گزارش البرز گلستان گروه مذهبی به نقل ایرنا امام جمعه موقت گرگان با تاکید بر ضرورت حضور حداکثری در انتخابات گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات پشتوانه عظیمی برای نظام و  انقلاب اسلامی برای مقابله توطئه‌های دشمنان است.

حجت‌الاسلام قاسم لیوانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گرگان اظهار داشت: مشارکت حداکثری در انتخابات ۲۸ خرداد امسال باعث هراس و خفقان در میان دشمنان شده و آنها را از ادامه تلاش برای وارد کردن آسیب به ایران اسلامی ناامید خواهد کرد.

وی با تسلیت فرارسیدن ایام ارتحال حضرت امام خمینی (ره) گفت: یکی از توصیه های ایشان ضرورت حضور و مشارکت حداکثری در پای صندوق های رای بود که مردم ایران بر اساس همین توصیه‌ها شرکت در انتخابات را به عنوان فریضه ای در راستای توسعه مردمسالاری دینی در دستور کار خود قرار می‌دهند.

امام جمعه موقت گرگان ادامه داد: امام خمینی (ره) با توکل بر خداوند، تقوای الهی و اعتماد به نفس توانست رهبری امت و ملت بی سلاح و دفاع را به دست گرفته و آنها را در مقابل حکومت تا دندان مسلح به‌پیروزی رساند.

حجت‌الاسلام لیوانی افزود: با کمک امام راحل حکومت ۲۵۰۰ ساله پادشاهی ایران به زباله دان تاریخ پیوست و جمهوری اسلامی در این کشور مستقر شد.

انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایر همزمان با سیزدهمین دوره رییس جمهوری، دومین میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و نخستین میاندوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲۸ خردادماه امسال برگزار می‌شود.

/انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۷:۳۷ ب.ظ

دیدگاه