حجت الاسلام ولی نژاد مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان : قشر جوان برای آینده جامعه نقش آفرین و سرنوشت ساز می باشد

به گزارش گروه فرهنگ و جوان پایگاه خبری البرز گلستان به همت سازمان تبلیغات اسلامی استان و گروه مشاوران جوان استانداری گلستان همایش جوان و سبک زندگی قرآنی امروز در سالن اجتماعات استانداری گلستان با حضور میرباقری مدیر کل سیاسی امنیتی و ولی نژاد مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان علی نصیبی مشاور جوان استاندار گلستان و آیت الله حسین خراسانی از مفسرین قرآن و جمعی از مدیران استانی و مشاوران جوان ادارات کل برگزار گردید .

در این نشست حجت الاسلام ولی نژاد مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان در باره جوان و جوانان در فرهنگ قرآنی بیان داشت : اساسا جوان در مجموعه  خودش دو ویژگی دارد اول جوان سرمایه جامعه است یعنی جامعه روی دوش جوان اداره می شود و جوان برای جامعه سرمایه گرانقدر و ارشمندی است .

وی سپس ادامه داد: قشر جوان برای آینده جامعه نقش آفرین و سرنوشت ساز می باشد و در جامعه دینی از ارزش ویژه ای برخوردار است .

وی ضمن بیان حدیثی از قول پیامبر بیان نمود: پیامبر اکرم (ص) فرموده قبل از همه جوانان به من لبیک گفتند.

وی در باره ویزگی دوم جوان اظهار نمود: جوانی سرمایه خود جوان است یعنی اینکه باید خیلی مواظبت کند از این سرمایه هم برای خودش و جامعه سود ببرد و برای ارتقاو صعود و شکوفایی معنویی خودش بهره ببرد ودیگران را نیز بهره مندکند

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۰۸ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۵ ب.ظ

دیدگاه