- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

باحضور علی الهیارترکمن معاون برنامه ریزی وتوسعه منابع وزارت آموزش وپرورش: کلینیک تخصصی فیزیوتراپی درمانگاه فرهنگیان گرگان به بهره برداری رسید

کدخبر:۵۲۳۶۴

کلینیک تخصصی فیزیوتراپی درمانگاه فرهنگیان گرگان با حضور علی الهیار ترکمن معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش به بهره برداری رسید.

 به گزارش البرز گلستان گروه سلامت بهنقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش گلستان، کلینیک تخصصی فیزیوتراپی درمانگاه فرهنگیان گرگان با حضور الهیار ترکمن معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش، احسان گوهری راد مدیرکل آموزش و پرورش گلستان و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی، به بهره برداری رسید.

احسان گوهری راد مدیرکل آموزش و پرورش گلستان با بیان اینکه این مرکز با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد ریال و بر اساس دستورالعمل بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی و با مشارکت بخش خصوصی راه اندازی شد و آماده خدمت به جامعه بزرگ و فرهیخته فرهنگیان قرار گرفت گفت: این مجموعه با حداکثر ظرفیت و به صورت شبانه روزی آماده  ارائه خدمات  می باشد و برای رفاه حال فرهنگیان در ۱۴ بخش تخصصی فعالیت می کند.

ایشان ضمن اشاره به ساخت ساختمان جدید برای بخش های تخصصی، نسبت به تجهیز و نوسازی درمانگاه فرهنگیان با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال گفت: خدمات قابل ارائه در درمانگاه فرهنگیان استان پزشک عمومی، پزشک متخصص، خدمات پرستاری، دندانپزشکی و طب سنتی می باشد.

لازم به ذکر است درمانگاه فرهنگیان استان مستقر در گنبد کاوس نیز جهت ارائه خدمات به فرهنگیان شرق استان با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال آغاز به کار نمود که بخش های فعال این درمانگاه پزشک عمومی، متخصص قلب، متخصص پوست، متخصص داخلی و دندانپزشکی می باشد.

/انتهای خبر

0 [1]
0 [1]