محمدی رئیس اداره بیمه سلامت شهرستان کردکوی خبرداد: تجهیزتمام مراکز درمانی و پزشکی و کلینیک ها از لحاظ نرم افزاری وسخت افزاری درسطح شهرستان

کدخبر:۵۲۲۷۷

به گزارش البرز گلستان گروه سلامت/بازدید مهدی رضایی معاون بیمه و خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت و دکتر کمانگری مدیر کل بیمه سلامت گلستان و معاونین وی ازدرمانگاه وحید شهرستان کردکوی بعنوان اولین درمانگاه خصوصی پایلوت کشور درنسخه نویسی الکترونیک در بخش خصوصی

جمشید محمدی رئیس اداره بیمه سلامت شهرستان کردکوی اظهار کرد:بازدیدی از سوی معاون محترم بیمه سلامت کشور جناب آقای دکتر رضایی به همراه مدیرکل بیمه سلامت استان و همکاران گرامی جهت بازدید از ادامه طرح نسخه نویسی الکترونیک در شهرستان کردکوی در درمانگاه خصوصی دکتر وحید بعمل آمد و پزشکان درمانگاه  تماما از نسخه نویسی الکترونیک استفاده می‌کنند.

وی افزود: در این بازدیددکتر وحید حسینی در راستای این طرح مشکلات و پیشنهادات خود را مطرح کردند و متذکرشد که تمام بخش های آزمایشگاه و مطب ها و بخش های مختلف به نسخه نویسی الکترونیک تجهیز شده است.

رئیس اداره بیمه سلامت شهرستان کردکوی در ادامه افزود همچنین ازداروخانه درمانگاه طبق بازدید بعمل آمده مشاهده شد تمام داروها بصورت سیستمی تحویل داده می‌شود و نسخه نویسی الکترونیک به طور کامل در حال انجام شدن است.

محمدی تاکید کرد:حذف دفترچه های بیمه سلامت همگانی از اول اردیبهشت ۱۴۰۰ انجام شد و از اول خرداد نیز بیمه سلامت روستایی حذف شد که در این خصوص اطلاع رسانی به تمامی بخش ها و مراکز دهیاری ها انجام شد و تمام مطب پزشکان، درمانگاه ها و بیمارستان ها کلینیک ها از لحاظ نرم افزاری و سخت افزاری مجهز گردید و آموزش لازم داده شد و تمام پزشکان در حال انجام نسخه نویسی الکترونیک می باشند.

در شهرستان کردکوی تعداد ۳۶۵۸۰نفرتحت پوشش بیمه سلامت از انواع مختلف دولتی و ایرانیان و امدادو بهزیستی و روستائیان . سلامت همگانی و ایثار و سائر اقشار می باشند.

/انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۰۷ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۴:۴۷ ب.ظ

دیدگاه