جلسه هیأت مدیره مجمع خیرین سلامت استان برگزار شد

جلسه هیأت مدیره مجمع خیرین سلامت استان با حضور دکتر ریاحی سرپرست دانشگاه، حجت الاسلام حاج آقا لیوانی رئیس هیأت امنای مجمع خیرین سلامت استان و اعضای هیأت مدیره مجمع در محل سالن اجتماعات دفتر ریاست دانشگاه برگزار شد.

در این جلسه دکتر تقی ریاحی سرپرست دانشگاه با اشاره به آسیب پذیر بودن مردم استان در بخش سلامت به افزایش سهم مردم از هزینه های بهداشت و درمانی اشاره کرد و گفت یکی از راهکارهای مؤثر درخصوص کاهش هزینه درمانی مردم استفاده از ظرفیت خیرین سلامت است. دکتر ریاحی با تأکید بر اینکه در حوزه سلامت اولویت هایی را طرح کنیم و از کسانی که مایل به سرمایه گذاری در حوزه سلامت هستند با توجه به تمکن مالی در این اولویت های بخش سلامت سرمایه گذاری کنند.

دکتر ریاحی در بخش دیگری از سخنان خود استفاده از ظرفیت های فکری و قدرت مدیریت خیرین سلامت را مورد تأکید قرار داد و گفت در حوزه سلامت خیرین عزیز علاوه بر استفاده از تمکن مالی خود باید از قدرت مدیریت نیز برخوردار باشند. چرا که استفاده از هر دو ظرفیت فکری و مالی خیرین مورد تأکید دانشگاه است.

در ادامه جلسه حجت الاسلام لیوانی رئیس هیأت امنای مجمع خیرین سلامت استان با اشاره به راه اندازی دفتر خیرین سلامت در برخی شهرستانهای استان خواستار راه اندازی مکانی برای فعالیت خیرین سلامت در شبکه های بهداشت و درمان شهرستانهای استان شد.

حاج آقا لیوانی با اشاره به اینکه خیرین سلامت بازوان توانمندی برای مدیران بخش سلامت استان می باشد توفیق بیش از پیش مجمع خیرین سلامت را خواستار شد.

در این جلسه همچنین بزرگمهر مدیر عامل مجمع خیرین گزارشی از مجمع به حاضران ارائه و سپس هر یک از حاضران به ارائه نظرات خود پرداختند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۲:۱۰ ب.ظ

دیدگاه