طبرسا مدیر کانون فرهنگی و هنری مسجد گلشن برنامه های ویژه اوقات فراغت کانون فرهنگی هنری مسجد جامع گلشن گرگان رااعلام نمود

به گزارش گروه فرهنگ و هنر پایگاه خبری البرز گلستان مدیر کانون فرهنگی هنری گلشن گرگان با اشاره به برنامه های ویژه اوقات فراغت گفت: این کانون در راستای پیشبرد اهداف فرهنگی- آموزشی خود در نطر دارد در ایام تابستان کلاس های آموزشی متنوعی را برگزار نماید.
وی با اشاره به اینکه گذارندن اوقات فراغت در هر جامعه به عوامل متعددى بستگى دارد که باید به فرهنگ، امکانات مالى فردى و اجتماعى به‌عنوان دو عامل مهم اشاره نمود. گفت: برگزاری کلاس هایی در بخش های قرآنی، فرهنگی، هنری، ورزشی و کامپیوتر را با شهریه ای نازل در دستور کار خود داریم.
مدیر کانون فرهنگی هنری گلشن گرگان با اشاره به اینکه انسان تمایل دارد در اوقاتى که از کار اجبارى و وظیفه‌اى فارغ مى‌شود به نوعى به تفریح و یا سرگرمى بپردازد و این تمایل جزء نیازهاى انسان محسوب مى‌شود گفت: علاوه بر برگزاری کلاس های آموزشی، تور های یک روزه گلستان گردی و سایر خدمات تفریحی را به اعضای فعال ارائه خواهیم داد.
جواد طبرسا با اشاره به اینکه زمان آغاز ثبت نام کلاس های آموزشی این کانون از سوم تیرماه می باشد افزود: علاقمندان جهت ثت نام می توانند همه روزه بجز ایام تعطیل ساعت ۹:۰۰ الی ۱۳:۰۰ و عصرها ساعت ۱۴:۳۰ الی ۱۷:۰۰ به دفتر این کانون واقع در خیابان شهید رجایی- گلشن چهارم مراجعه نمایند.
گفتنی است شروع کلاس ها از تاریخ ۱۳ تیرماه می باشد و متقاضیان کلاس های آموزشی مذکور جهت کسب اطلاعات بیشترمی توانند با شماره های ۰۱۷۳۲۲۲۱۰۰۶و ۰۱۷۳۲۲۴۲۱۹۱تماس حاصل نمایند

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۰۵ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۷ ب.ظ

دیدگاه