دانشگاه آزاداسلامی واحدبندرگز بزرگ‌ترین، زیباترین ومجهزترین واحددانشگاهی غرب گلستان وشرق مازندران

کدخبر:۵۱۸۵۷

 

دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرگز | نگینی علمی در غرب گلستان

به گزارش خبرنگارالبرز گلستان گروه علمی/ در عصر دانش و فناوری‌های نوین و در عرصه تلاش ملت‌ها برای دستیابی به راز و رمز سرافرازی و ماندگاری، بی‌شک دانشگاه‌ها به‌عنوان کانون‌های اصلی تولید علم و فراگیری معرفت همگانی نقشی سرنوشت‌ساز دارند و توسعه آنها زمینه‌ساز توسعه در همه ابعاد و جنبه‌هاست.

درک این نیاز و ضرورت پاسخگویی به خیل عظیم جوانان مشتاق تحصیلات عالی در سال‌های آغازین دهه ۶۰ به راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی به‌عنوان یکی از پدیده‌های موفق و ره‌آوردهای باارزش انقلاب اسلامی ایران انجامید و به مدد مدیریتی خلاق و توانمند و با رشدی تحسین‌برانگیز مسیر توسعه را پیمود.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرگز بزرگ‌ترین، زیباترین و مجهزترین واحد دانشگاهی غرب استان گلستان و شرق استان مازندران است که شهریور ۱۳۸۳ فعالیت آموزشی خود را با ایجاد دو رشته تحصیلی حسابداری و کامپیوتر در مقطع مقطع کاردانی و پذیرش ۲۱۷ دانشجو آغاز کرد و به تناسب دستیابی به امکانات، مسیر توسعه و رشد کمی و کیفی را پیمود.

امروز دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر گز در مجموع بیش از ۷۰ رشته– گرایش تحصیلی در شاخه‌های علوم‌پایه، فنی‌ومهندسی، علوم‌انسانی‌، هنر و معماری و تربیت بدنی در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد دارد.

 

دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرگز با برخورداری از حدود ۱۴ هکتار فضای آموزشی، تلاش در راستای تحقق اهداف مرتبط با ارتقای کیفیت آموزش و پژوهش خود عاملی برای ایجاد و تجهیز ۲۱ آزمایشگاه و کارگاه یک مجموعه ورزشی بزرگ و کم‌نظیر، یک کتابخانه مرکزی، دو سایت کامپیوتری و سالن‌های اجتماعات و جلسات مجهز بوده است.

این واحد دانشگاهی با حدود هزار و ۷۵۰ دانشجو، ۳۰ هیئت‌علمی و ۲۶ کارمند به عنوان بزرگ‌ترین مجموعه آموزش عالی غرب استان گلستان از اعتبار منطقه‌ای و جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرگز می‌توانند با شماره تلفن‌های دانشگاه به ترتیب دفتر ریاست: ۰۱۷۳۴۳۶۰۴۰۴، اداره آموزش: ۰۱۷۳۴۳۶۸۰۲۴، امور مالی: ۰۱۷۳۴۳۶۷۷۷۱، اداره پژوهش:۰۱۷۳۴۳۶۸۰۱۱، اداره فرهنگی: ۰۱۷۳۴۳۶۷۲۰۴، اداره امور دانشجویی: ۰۱۷۳۴۳۶۷۲۰۳ تماس بگیرند.

/ انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۲۷ ق.ظ

دیدگاه