استاندار گلستان در مراسم معارفه اولین رئیس سازمان مدیریت برنامه ریزی:یکی از آفتهای مدیریت که اگردر بدنه سازمان اتفاق بیفتد مدیریت قیم مابانه هست که تصمیم های خطرناکی در آینده این سازمان ایجاد می کند

به گزارش گروه اخبار سیاسی پایگه اطلاع رسانی البرز گلستان چهارمین جلسه شورای اداری استانداری گلستان بصورت فوق العاده در سالن اجتماعات استانداری گلستان برگزار
و در این جلسه مراسم معارفه اولین رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برگزار شد .
در این جلسه فوق العاده دکتر صادقلو استاندار گلستان و معاونین استاندار و دکتر واعظ مهدوی و محمدخان رئیس کمسیون تلفیق سازمان و پیشقدم اولین رئیس سازمان مدیریت برنامه ریزی استان و مدیران کل و فرمانداران حضور داشتند .
در این جلسه دکتر صادقلواستاندار گلستان ضمن برشمردن برجستگی های ماه رمضان و بیان اینکه شرط مهمانی این است که مقدمات آنرا خود آماده کنیم
دریاد شهید بهشتی و ۷۲ تن از یارانش اظهار نمود : جریان ۷تیر یک تاریخی بود که چراغ راه آینده شد.
دکترصادقلو ضمن بیان این نکته که : ما در آموزه های ینی و انقلاب اسلامی مراسم تودیع و معارفه نداریم و اینکه چه بسا معارفه خود تودیع است و تودیع خود معرفه
وی سپس بیان داشت : استان از ابتدا در چهار چوب مدیریت نرم افزاری حساس بوده و تدوین مدیریت نرم افزاری را داشته و نقشه راه استان را یک یا چندین وظیفه که در این ابلاغ شمااست را طی طریق کردیم وی همچنین بیان داشت : ما سند افق استان را در سند۱۴۰۴ و۱۴۱۴ رانیز تدوین کردیم .
دکتر صادقلو در ادامه ضمن بیان آفتهای مهم درسازمان مدیریت برنامه ریزی گفت : مدیریت دراستان گلستان دوستانه است به شرط حفظ اصول و شما نیز باید پشتیبان باشید وی ضمن انتقاد ازسازمان مدیریت برنامه ریزی در دوره قبل اعلام نمود: برخی از ادبیاتها در سازمان مدیریت در قدیم برخی از حساسیتها اتفاق افتد که اگر بعضی از امضا ها دست بعضی دیگر باشد می گفتند که من باید قیم مابی کنم هر جای اگر در بدنه سازمان مدیریت برنامه ریزی مخصوصا بدنه اتفاق بیفتد یکی ازآفتهای مهم است که در بعضی از تصمیمات بسیار نگران کنند تصمیم های خطرناکی در آینده این سازمان ایجاد می کند و ما باید نسبت به این موضوع روحیه پشتبانی را بنیانگذاری کنیم.
وی ضمن بیان اینکه استان گلستان تازه بنا گذاشته شده و اقتضای خودش دارد وما در بودجه بالای کف نیستیم بلکه زیر کف هستیم با توجه به اینکه استان ما اسمش گلستان است دفاع از این گلستان یک بار مثبتی ایجاد می کند و دفاع از محرمیت با تمام ظرفیتها نمی توان از پس دفاع آن برآمد
استاندار گلستان در پایان اینکه اگر در بحث مشارکت مردم در استان فعال می باشند بیشتر مربوط بع بحث زکات می باشد و این باید اهرام تشویق شود و لی گاهی اهرم تنیه می شود . و اینکه ما در آغاز یک دوره انتقال هستیم و همه باید کمک کنیم و یکی از سختی های دوره مدیریت دوره انتقال است .
همچنین در این جلسه دکتر واعظ مهدوی معاون مدیریت سازمان برنامه ریزی کشور ضمن بیان این نکته که این جایگاه ها برای خدمت است و برای همین باید بتوانیم دین خود را نسبت به انقلاب و مردم و ارمانهای شهیدان ادا کنیم و اینکه بدانیم این مسئولیتها اعتباری است و ارزش آن به خدمتی است که به مردم می کنیم .
وی همچنین اعلام نمود: ما باید منافع طولانی مدت خودرا ببینیم و بعضی ازمنافع کوتاه مدت خود را قربانی کنیم .
همچنین در این نشست مدیران استان گلستان حسین پیشقدم اولین رئیس سازمان و مدیریت برنامه ریزی گلستان طی سخنانی بیان داشت : مادراین راه در استان باید به مدیران کمک کنیم وبتوانیم توسعه راهبردی را به عملیات اجرائی تبدیل کنیم .
وی همچنین افزود : ما در استان گلستان ۹۰۰میلیارد تومان بودجه لازم داریم تا بتوانیم پروژهای نیمه تمام را تمام کنیم در حالی که بودجه استان ۱۳۰میلیارد تومان می باشد و این ۶سال طول می کشد که پروژه های نیمه تمام را تمام کنیم .
پیشقدم در باره لازمه کار در سازمان مدیریت و برنامه ریزی بیان داشت : لازمه کار درمدیریت برنامه ریزی علاوه بر تخصص و تعهد به تجربه و شجاعت و جرات و شفافیت لازم دارد.
وی در خاتمه از اهم کار در استان را نظارت در اثر بخشی در پروژ ه های استان و سازماندهی آمار و اطلاعات و اجرای بودجه ریزی به عملکرد نام برد.
در خاتمه این شورا از زحمات مهندس مرگدری نژاد تقدیر و تشکر گردید و حکم حسین پیشقدم بعنوان اولین رئیس سازمان مدیریت برنامه ریزی استان گلستان اهدا ء شد.

IMG_8216IMG_8248

IMG_8242IMG_8238

IMG_8255IMG_8243

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۰۳ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۵ ب.ظ

دیدگاه