- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان :افتتاح کارگاه خیاطی درجوارحرم مطهر یحیی بن زید (ع)درراستای اشتغالزایی

کدخبر:۵۱۳۶۹

البرز گلستان گروه مذهبی/حجت الاسلام «روح الله سلیمانی فرد»در افتتاح کارگاه خیاطی در جوار حرم حضرت یحیی بن زید (علیه السلام) گنبدکاووس اظهار کرد: افتتاح این کارگاه در راستای اشتغالزایی استفاده از ظرفیت بقاع و اماکن مذهبی رقم خورده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان ادامه داد: در راستای توانمندسازی جوامع محلی، زنان سرپرست خانوار و جوانان تفاهم نامه ای با مراکز که در این امر مرتبط هستند مثل استانداری گلستان و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی منعقد شده تا براساس آن از ظرفیت اماکن مذهبی  به منظور ایجاد کارگاه های کوچک اشتغالزایی استفاده کنیم.

حجت الاسلام سلیمانی فرد بیان کرد: با توجه به این مهم در حرم مطهر یحیی بن زید (علیه السلام) کارگاه خیاطی تاسیس شد که بیش از ۱۰ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم مشغول به کار می شوند و حدود ۶۰ میلیون تومان نیز از عواید بقعه برای این امر خیر و شمیم خدمت هزینه صرف شده است.

وی افزود: امیدواریم در این فضای مناسب کارآفرینی رقم بخورد و تولید این کارگاه باعث تقویت بنیه خانواده افراد شاغل در این مکان شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان متذکر شد: تمامی اماکن مذهبی را دعوت می کنیم که به سمت چنین رویدادهایی حرکت کنند و امیدواریم هیئت امنا بستری را فراهم کنند که از ظرفیت های اماکن مذهبی برای تولید و اشتغالزایی استفاده شود.

حجت الاسلام سلیمانی فرد خاطرنشان کرد: این کارگاه با هفت چرخ خیاطی شروع به فعالیت کرده است و قطعا این کارگاه را توسعه خواهیم داد و از ظرفیت فنی و حرفه ای و دیگر دستگاه های در این راستا بهره خواهیم گرفت.

/انتهای خبر

0 [1]
0 [1]