با تلاش پلیس آگاهی گلستان ،کودک ربوده شده گنبدی در شرق کشور رها شد

کدخبر:۵۱۱۹۸

کودک ربوده شده گنبدی به آغوش خانواده اش بازگشت

فرمانده انتظامی استان گفت: با اشراف اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی پلیس ،کودک ربوده شده بعد از گذشت یک هفته به آغوش خانواده اش بازگشت.

 به گزارش البرز گلستان گروه امنیت/سردار “سعید دادگر” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر اظهار داشت: اول اردیبهشت ماه سال جاری بدنبال اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره آدم ربایی در یکی از روستاهای گنبدکاووس، بلافاصله ماموران انتظامی شهرستان به محل اعزام شدند.
وی افزود: با حضور پلیس در محل مشخص شد پسربچه ای ۱۰ ساله در کوچه مشغول بازی بوده که توسط سرنشینان یک دستگاه پراید ربوده شده است.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع، مراتب بصورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی و امنیت عمومی گنبدکاووس قرار گرفت که در تحقیقات میدانی و تخصصی مشخص شد متهمان با شاکی اختلافات مالی داشته اند، لذا برای وصول پول خود اقدام به ربودن فرزندش کرده اند و به یکی از استان های شرق کشور متواری شده اند.

این مقام انتظامی بیان کرد: سرانجام با تلاش بی وقفه و اشراف اطلاعاتی ماموران، در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه کودک ۱۰ ساله گنبدی از چنگال گروگان گیران در شرق کشور رها شد.

سردار دادگر تصریح کرد: در این عملیات هدفمند و پیچیده پس از یک تعقیب و گریز پلیسی، متهمان که عرصه را بر خود تنگ دیدند، گروگان را آزاد و با استفاده از شرایط جغرافیایی منطقه اقدام به فرار کردند که تلاش ها برای دستگیری آنان ادامه دارد.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه فرد ربوده شده به صورت صحیح و سالم به آغوش خانواده بازگشت، خاطر نشان کرد: پلیس اجازه نخواهد داد مجرمان و مخلان نظم امنیت آسایش شهروندان را برهم زنند و در صورت هر گونه اقدام غیر قانونی با هنجار شکنان برخورد قاطع خواهد شد.

/انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۴:۰۹ ب.ظ

دیدگاه